hei

tulla88

Gift med forumet
da melder jeg meg inn her jeg også [:D] har visst i en uke at jeg er gravid og surret litt rundt her inne. ville vente til ultralyden i går med å melde meg inn her, da jeg ikke var sikker på hvor lang jeg var kommet... jeg har tvillinger på 11 mnd, så dette svangerskapet var nok ikke planlagt[;)] men babyen er hjertelig velkommen [:)] selv om det sikkert kommer til å bli litt tøft med det første. har jeg heldigvis noen super foreldre som stiller masse opp!
gyn kom frem til at jeg var 6+3, men som hun sa det er så lite enda at det er litt vanskelig å måle nøyaktig. men foreløpig er terminen min 10 april [:D]
gleder meg til å bli kjent med dere alle sammen, dere virker som en utrolig koselig gjeng[;)]

Gratulerer så mye med spira [:D] Velkommen inn til oss!!!!

[:)]

Gratulera så masse! [:)]

gratulerer med nytt knøtt i magen, og velkommen hit[:D][:D]

ORIGINAL: tulla88

tusen takk [:)] blir spennende og litt skummelt med tre tette! hehe

du får ihvertfall ikke fritidsproblemer[;)]

Gratulerer med spira og velkommen hit[:D]

Oi, ja da får du nok noe å henge fingrene i, men du verden så koselig :) Gratulerer og velkommen!

det skal være sikkert [;)] men kjenner at jeg gleder meg litt også.. og denne gangen blir det jo rart med bare en i magen! hehe

Gratulerer[:)][:)][:)] Så spennende å få en til når man har tvillinger som er såpass små ennå[:)] 

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Gratulerer[:)][:)][:)] Så spennende å få en til når man har tvillinger som er såpass små ennå[:)] 

Signerer denne!
Det skal nok gå bra[;)]

Og det er mange av oss apriljentene som skal få 2 tette, så blir spennende å se hvordan storesøsknene kommer til å reagere på dette[;)]

Back
Topp