hei!

Heihei...

Gratulerer og velkommen inn til alle disse herlig snuppene her inne...

Hva menes det med tette...? Selv blir minste jenta her 3 år (strengtatt så er hun 2 år og 11 mnd) når denne blir født...Tett nok??[:-][8D] Vel jeg synes det...

Synes selv det er litt skummelt men samtidig spennende å se om jeg takler det...

Men med to tette synes jeg du fint får...Klarer du to tette klarer du fint 3...Så det kommer til å gå sååå fint skal du se...Er bare litt skummelt til å begynne med...[;)]

Jenta vår blir 1 år om noen dager så her blir det tette barn :) Var planlagt da, men kjenner at jeg ikke helt vet hva jeg går til :P

velkommen skal du være :):): skjønner åssen du tenker, men det går nok bra til slutt og som mange andre sier her inne alt handler jo om rutiner til slutt, en får hverdagen til å gå opp :) klem fint at din mann tok det rolig slik at du kan støtte deg til han..

Gratulerer og velkommen inn hit [:)]

Her blir det 2 tette, 2 år og 2 mnd mellom.. gleder oss masse.. jeg vil gjerne ha nr 3 tett oppi og.. [;)]

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Har en gutt som blir ett år om noen uker, og hadde absolutt planer om å vente ett år eller to før nestemann siden jeg fortsatt føler meg helt utslitt etter forrige graviditet og fødsel [:o] I tillegg er ikke dagens bosituasjon aktuell med to småbarn, så blir stress med å finne en ny bolig også. - Men litt optimistisk er jeg jo oppi alt, blir en spennende tid fremover og vi får bare bruke hjelp fra familie så godt vi kan når det kommer en baby til [:)]

Hei![:)]

Her blir det også to tette, jeg sitter med samme følelser som noen av dere andre: veldig glad, men vet nok ikke hva jeg går til[8D] Jeg tenker at de kommer til å få veldig mye glede av hverandre når de blir litt større, siden det blir så liten aldersforskjell[:D]

Back
Topp