hei!

Mrs M

Andre møte med forumet
Hei jenter!

Fikk for et par dager siden vite at jeg er gravid igjen, uplanlagt. Syns det er vanskelig å takle, ettersom det virkelig var en overraskelse for oss. Er gift og har to barn, den minste fyller 1 år i sommer. Er urolig for om jeg kommer til å takle dette, og hvordan jeg kommer til å takle dette... Tusen ulike tanker i hodet mitt om dagen. Ville bare melde meg inn her, og det gjorde faktisk godt å lese presentasjonsrunden og få et glimt av andre kvinner som venter samtidig som meg. Kjenner gleden og forventningen smitter av på meg, og det er en god følelse, for jeg må ærlig innrømme at det har vært angst og panikk som har dominert mine følelser siden jeg testet positivt.

Er det noen andre her som kommer til å få to tette? Eller tre tette?

hei Mrs M!

Velkommen til oss inne på Februar forumet![:D] er det lenge siden du testet positiv eller? den minste gutten min blir 3år nå i sommer, å jeg er spent på hvordan det går her med en baby i huset...for han er veldig mammadalt og blir veldig fort sjalu...

hei hei :D
velkommen inn hit til oss, maaange koselige jenter her inne.
forstår at det sikkert føles litt overveldende når du har et så lite barn og blitt uplanlagt gravid igjen.
men er sikker på at det kommer til å gå kjhempe bra!

gleder meg til å bli bedre kjent med deg![:D]

Det er et par dager siden jeg testet positivt, men da hadde jeg gått ganske langt over tiden. Antar jeg er ca 5 uker på vei...

Jeg har en datter på 3,5 og en på snart 1. Det gikk kjempefint når minstingen kom, men hun var ikke så sjalu av seg. Merker at hun krever litt mer tydelig oppmerksomhet da. Er veldig spent på hvordan det blir med tre...

Tusen takk for en så koselig mottagelse her på forumet. Det betyr mye for meg oppi alt![:)]

velkommen hit og masse lykke til ! :)
dette kommer du helt sikkert til å takle bra :)

Hei og velkommen hit til oss[:D] forstår godt at du har litt angst for en ny liten en. Jeg fikk jammen det jeg også men jeg har bare en fra før som er akkurat fylt to nå- så jeg klarte fort å lede meg i stedet[:D]

Heldigvis har vi noen måneder å forberede oss på[:)]

Hei!

Velkommen hit til oss! Dette kommer til å gå så fint vettu! Tenk så kjekt det blir for barna senere!!![;)]

Vi har en liten gutt som blir 2 i august[:)]

Her er det mange kjempe koselige jenter, håper du kommer til å trives!

Gratulerer med en liten spire[:)]
Hjertelig velkommen inn til oss.

Her blir det 2 tette![;)]

Gratulerer så mye med leieboer og velkommen hit! [:D]
Her blir dette førstemann [:D]

Gratulerer og velkommen hit til oss[:D]

hei .

jeg får nå nr 2 i februar å førstemann blir 2 i desember .

håper du vi få noe posetivt ut av å komme inn her :) du er i værtfall hjertelig velkommen ;)

Hei! Velkommen hit!![:)] Jeg venter barn nummer to, har en på snart fem måneder og venter en liten en til knapt året etter, det blir kjekt. Har bare en fra før, så vet egentlig ikke hva jeg går til, men tenker positivt og gleder meg[:)].

Hei hei. Så dumt at denne tiden har vært preget av angst for deg [&o] Håper det gir seg snart, og at du også kan føle glede over den lille spiren [:)]

Jeg har nr 4 på vei, og har tre barn fra før av. Han elste blir snart 6 år, hun mellomeste blir 5, og yngstemann blir snart 2 år, vil si det er ganske tett..og det går bra. Er snakk om rutiner, og hva du vender deg til. Dette kan absolutt fungere, men kan skjønne du blir stresset over tanken [:)]

hei. velkommen inn til oss[:)][:)]

Hei og velkommen til oss[:)]

heyhey

velkommen hit til oss[;)]
ska bare se det går kjempe bra[;)]
vi har en prinsesse på 6 og en prins på 3
så nummer 3 gleder vi oss veldi til
i februar[;)]

Gøy at det er flere her som venter barn nr 3 (og 4, wow!!!).[:)]
Det må jo bare gå seg til for oss også.

Det jeg syns er så vanskelig er at de to første var planlagte og etterlengtet... begge svangerskapene bare nøt jeg! Elsket å være gravid. Men nå kommer det så plumps på. Har to vanskelige fødsler bak meg, og legene har sagt kun ett barn til på oss etter forrige fødsel. Syns det er vanskelig at det hender NÅ, uten at vi har valgt det selv. Kjenner meg ikke klar til alle forandringene kroppen skal igjennom igjen. Og gruer meg (allerede!) til barseltiden, for dette barnet kommer til å forløses ved keisersnitt og jeg tenker på hvordan det vil bli med to små barn + en nyfødt og alt det styret...! Åh, sånn kan jeg holde på hele dagen!

MEN er takknemlig for mannen min som er så rolig og god og takler alt mye bedre enn meg. Og vet jo at dette er en gave. Håper bare jeg kan kjenne den intense gleden som jeg hadde når jeg ventet mine to første...

Back
Topp