Hei!

kenat0708

Flørter med forumet
Hei alle sammen! Nå er det leeenge siden jeg har sett innom her... Er forresten mammantilKevin for de som husker meg, bare har bytta nick[:)]
Gulla våre er blitt 3 år allerede, tiden flyr.. Har jo også fått ei datter,Natalie på 2 år i august[:)]
Hvordan går det med alle her inne? Har følt at jo lenger tid til eg kom meg inn her for å se,jo verre ble det egentlig å ta kontakt igjen...
Men hører jo like mye til her som på august 08[:D][:D]
Kevin er blitt stor gutt,verdens snilleste storebror, snakker helt rent,og er en liten luring[;)] Kjempe glad i søsteren sin, og sjarmerer mamma i senk for tiden!![:D][:D]
Hvordan går det med deres barn?

Nå har vel alle maibarna hatt treårsdag tenker eg, [:D] Så stas!

Mange her som har fått flere barn etter mai07?

hei hei, lenge siden ja ... jeg fikk en gutt til 10 juli ifjor.. begynner å bli stor han og gitt... Tobias er akkurat blitt bleiefri på dagtid [:)][:)] såå deilig, er en bestemt liten mann som vet hva han vil, er over den værste trassen nå, bank i bordet!!!!

Hei!!
Koselig at du stikker innom.
Har også fått en til, en gutt født i mars 09.

Har akkuart feira 3 års dagen til snuppa i dag, så nå er vi ferdig for i år[:)]

Hei begge to[:D] Så artig at maibarna får søsken,er jo ikke så lenge siden de var babyer selv[8D]
Koselig å se dere her inne igjen,husker dere begge veldig godt![:)]

Hei og velkommen tilbake [:D]
Vi venter en gutt til om en 3 ukers tid. Det virker som om Kristian forstår og gleder seg til å få en lillebror, men det kan jo tenkes at det blir noe annet når bebisen faktisk er her for å bli [:D]

Kjekt å se deg igjen her inne!
Her er det ingen flere i vente og jeg tenker vi lar det bli med det. Men det er kjekt å følge alle dere andre som har fått eller venter småsøsken til maibarna.

Åh,så spennende Therese! Blir sikkert en kjempeflink storebror[:D]
Her tok Kevin hvertfall veldig godt vare på lillesøsteren sin og fortsatt gjør[:)] Det varmer mammahjertet mitt hvertfall.....

Gratulerer og masse lykke til med fødsel om ikke så lenge!![:D]
Veldig kjekt å være her igjen og, kunne følge med på barn i samme alder som Kevin!
Tenker det holder med de to vi har for våres del og, har mer enn nok[:D][:D] Og nå har vi en av hver og føler oss ganske ferdige..
Kanskje vi finner ut om 5 år eller noe at vi vil ha en attpåklatt,men ingen tanker om det nå[:D]

ORIGINAL: kenat0708

Åh,så spennende Therese! Blir sikkert en kjempeflink storebror[:D]
Her tok Kevin hvertfall veldig godt vare på lillesøsteren sin og fortsatt gjør[:)] Det varmer mammahjertet mitt hvertfall.....

Gratulerer og masse lykke til med fødsel om ikke så lenge!![:D]
Veldig kjekt å være her igjen og, kunne følge med på barn i samme alder som Kevin!
Tenker det holder med de to vi har for våres del og, har mer enn nok[:D][:D] Og nå har vi en av hver og føler oss ganske ferdige..
Kanskje vi finner ut om 5 år eller noe at vi vil ha en attpåklatt,men ingen tanker om det nå[:D]

Kristian snakker mye om alt han skal hjelpe til med når lillebroren hans kommer "ut". Han skal hjelpe til med å skifte bleie, bade og kle på bebisen, trøste han og gi han smokk [:D] så jeg håper vi klarer å involvere han mest mulig slik at han ikke føler seg "glemt".
2 barn er helt klart nok for oss, selv om en del kommer med kommentarer om at vi skal vel prøve på å få en jente. Vi er så heldige at vi skal få bli foreldre til to gutter, så for oss er ikke en jente et savn.

Hei[:)]

Det var lenge siden ja.

Godt å "se" deg igjen[:)]

Her går det i det samme gamle... og ingen barn etter Emilie, men kanskje en gang i nærmeste framtid[;)]
Hun har jo en storebror, så vi har ikke hastverk med nr 3...

Back
Topp