hei

paris

Betatt av forumet
har en sonn på 3.5 månter .da han var 2 månter begynte jeg å gi han mm i flaske for å avlaste meg litt ,men etter hvert han tok ikke brysta mi og hadde jeg masse problem med amming .jeg fikk masse god råd her i baby verden og det hjalp litt og jeg fortsatt amma men noen ganger han tar ikke brysta mi og skriker og hyller og gråter masse og jeg vet at han er sulten en gang prøvde jeg å ikke gi han mat for 5 timer for å se at han blir sulten men sitvasjon blir verre og han nektet å ta brysta så han tvunget meg å gi han flaske da han fikk 200 ml mm i flaske daa!!! noe som var rart fodi han får bare 100 eller 90 ml per gang ,
men jeg lurer bare på at det var 4 5 dager som jeg har gitt han bare bryst ikke flaske men plutselig han tok ikke den igein hva kan årsaken være ?
en ting til er at i de siste han spieser hånda si mye det viser at kan klør på gummene sine jeg vet ikke er det  tann som er på vei ?
har dere noe råd fodi jeg har lyst till å amme lenge ...
 
 
 
kjedelig da..huff..jeg har dessverre ingen gode råd å gi deg..men lykke til videre iallefall..men kanskje du kan la han bare ligge ved puppen utenom mattider? kanskje han vekker litt interesse da? bare vær rolig å ikke stress med det... lettere sagt enn gjort men [:)] det kan nok vær at det klør litt i gommene, siden han spiser på hånda si..
 
lykke til da[:)]  
 
Her får du ett råd jeg fikk en gang.. Sørg for at han må jobbe litt med flaska ved at smukken har lite hull... da er det ofte mere jobb enn med brystet.... og...sukkervann på brustvorten til han tar tak...
 
Eller, ring ammehjelpen..
 
Lykke til[:)]
 
Back
Topp