Hei

førjulsbaby

Forelsket i forumet
Etter å ha smuglest her inne i to uker, tør jeg endelig å presentere meg her :) Hadde egentlig tenkt å vente til i morgen, da jeg skal på UL, men i dag er jeg hjemme fra jobb pga dårlig form, så da er det greit å ha noe å gjøre :)

Jeg har pcos (manglende eggløsning bl. a), og blitt gravid på pergotime etter noen måneder med prøving. Hadde begynt å innstille oss på prøverørs da det først ikke virket som pergotimen fungerte på meg. Men, så klaffet det likevel :)

Har foreløpig termin cirka 30. november, og dette blir vårt første barn!Håper bare så inderlig alt går bra!hadde veldig store bekymringer i begynnelsen, men etterthvert som symtpomene stadig blir sterkere, kommer også håpet om at dette skal gå bra mer og mer :)

Var på tidlig UL rett før påske (får tett oppfølging pga pergotimen), men da var jeg bare knappe 6 uker på vei. Så da så vi nesten ingenting. Har derfor fått ny time i morgen tidlig, da er jeg nesten 7 uker på vei, og håper jeg kan slippe jubelen mer løs da :)

Har i alle fall vært spennende å følge dere her inne, og håper jeg får muligheten til å følge dere enda tettere fram til november (selv om det jo er store muligheter for at det blir desember baby på meg da ) :)

Oppdaterer nok etter at jeg har vært på UL i morgen :)

Velkommen hit og masse lykke til i morgen[:D]

ORIGINAL: BabyINovember10

Gratulere så masse med spire på vei og velkommen hit [:)][:)]

ORIGINAL: lilly28

Velkommen hit og masse lykke til i morgen[:D]

Tusen takk alle sammen :)

Dette er jammen spennende! håper tiden går fort fram til klokka ni i morgen tidlig!

Og lykke til til dere andre som også skal på UL snart... gøy å lese alle gledestrådene :)

ORIGINAL: camilla27

Gratulerer=) Så herlig at det klaffet til slutt[:)]

velkommen til oss [:)]

Velkommen og gratulerer! Da har vi kanskje termin samtidig! [:D] Håper alt går bare bra! [:)]

Gratulerer med spira og lykke til på ul, håper virkelig du får gode nyheter, det får du jo for all ulykken er brukt opp nå!!!!basta bom!!!!

Ja, det håper virkelig jeg og! Blir jo helt tussete av å lese om alle som mister her inne :( Men vi må da ha brukt opp statistikken og litt til nå vel....

Hmm, avslører veldig at jeg er nyebgynner her... får jo ikke opp bildene mine :( Noen glupe sjeler som klarer å se hva jeg har gjort feil? Har lagt dem inn i signaturfeltet....

Viss du fjerne mellomrommet i linkane, så ska da virka :)

Back
Topp