hei tusull

siri01

Elsker forumet
lenge siden sist:) jeg skulle egentlig en liten tur til herre idag jeg...lise bad meg på fest på herre[:)] men herre a du...? kan ikke feste på herre vel[8D] neida bare tulla...har du fått melding ang barseltreff til tirsdag?

ORIGINAL: Tusull

Jeg har fått melding ja!!
Jeg og hu andre fra Herre kommer vi, aner ikke å det er hen, men vi kommer!! Tja.. forresten.. Sebastian skal få sin første trippel noen timer før, så hvis ikke han reagerer veldig, så kommer jeg.. Noe jeg regner med at han ikke gjør.. [:)] Du kommer vel du også??
Fest på Herre ja.. Er aldri på fest jeg da.. Må være minst 2 år sia jeg var ute på Herre hvertfall..
Jeg er så kjedelig å usosial.. [8D] [:D]
Neida..

ja jeg kommer:) martine reagerte ikke på trippelen..:) hun fikk litt feber på kvelden...men det var ikke mye det heller[:)] jeg kan jo møte dere ved prix i langesund da...så kan dere kjøre etter meg opp til vibeke? ja du virker kjempe usosial[8D]NOT

Må bare blande meg inn her jeg da, siden dette tyder på en tråd med bamble folk....
Nysgjerrig??? Meg????[;)]
Håper ikke det gjør noe altså.

ORIGINAL: Lille Rosin

Må bare blande meg inn her jeg da, siden dette tyder på en tråd med bamble folk....
Nysgjerrig??? Meg????[;)]
Håper ikke det gjør noe altså.

hei du..hvor i bamble er du fra egentlig da?[:D]

hvor gammel er du da lille rosin?

Er nok minst 10 år eldre enn deg....[;)]

hehe kjenner du meg da? [8D] kansje jeg vet hvem du er? jeg har mange venner  i 30 åra[:D]

ORIGINAL: Tusull

Møte i langesund??
Trudde hu bodde på stathelle jeg.. Der kan du se..
Jeg skal kjøre med charlotte så jeg trur det skal gå bra.. får bare kikke litt på kartet så finner vi vel fram.. [8D][:D]

nei hu bor på stathelle,men trodde du skulle på helsestasjonen her med sebastian..men så tenkte jeg jo at du går jo på helsestasjonen på herre du[8D] hehe

Vet hvem samboeren din er Siri.[:)]
Men har ikke bodd i langesund på ca 5 år.

vet du hvem christian er? hihi nå blei jeg nysjerrig:P hva heter du da?

Back
Topp