Hei sveis

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Hvilke frisyre har du om dagen? Hvordan fungerer det med baby og mammalivet?

Selv har jeg halvlangt hår jeg har tenkt på å klippe kortere når "det store håravfallet" begynner. Men nå vurderer jeg å ta det tidligere fordi den lille apekatta mi henger i det hele tida.
Pappaen har klippa skjegget kort alt av samme grunn :p

Har og en fremtidig frisør [emoji23]
Har det halvlangt, så her går det mye i hestehale [emoji14]
Skal til frisøren 9.nov og hun skal få nesten frie tøyler, så gleder meg til det :)

Har ganske langt, nesten til midjen. Har det enten i forskjellige fletter, messy bun, løst eller i en dott. Mest fletter egentlig :p
Mista enormt med hår sist!! De vikene og masse i nakken :o Men håret mitt vokser som ugress, så det kom fort tilbake ;-)

Hadde ganske langt hår, men klippet det skulderkort en uke før termin. Mistet masse hår sist, så tenkte å være litt i forkant denne gang. Vokser heldigvis fort ut igjen :)

Har til skuldrene. Mistet sykt mye hår sist, noe som fortsatt synes. Gruer meg til neste runde:oops: Skikkelig viker:sad015

Har langt hår, til midt på ryggen sånn ca. Det er i hestehale eller flette stort sett hele tiden! Har ingen store planer om å klippe det no særlig, men skulle gjerne farga det i litt sprekere farge igjen.
Pappaen har en del skjegg, og ja, lillegutt tar skikkelig tak til tider, men vil han ha langt skjegg så må han bare tåle det!

Har og en fremtidig frisør [emoji23]
Har det halvlangt, så her går det mye i hestehale [emoji14]
Skal til frisøren 9.nov og hun skal få nesten frie tøyler, så gleder meg til det :)
Gir jeg frie tøyler får jeg frisyrer som krever så mye styring dessverre. Frisører liker å temme det naturlige fallet mitt litt for mye :p

Prøvde meg på messy bun i sted, hvorpå baby tok ett godt tak i nakken og rev med seg hår derfra... apekatta til mamma :D

Last edited:
Har skulderlangt. Mista ikke så mye at jeg merket det sist, men det vokste ut to svære tuster på hver side av pannen.... Nydelig[emoji12] Så ut som jeg hadde horn[emoji85]

Huff, håret har ikke sett værre ut på flere år[emoji85] har ikke vært hos frisør på flere måneder. Har 7-8 cm ettervekst [emoji28] og klippet det i en skulderlang Bob sist, mistet mye hår på slutten av graviditeten, så nå har jeg en «krans» med småhår rundt panna [emoji31] ser ikke ut [emoji28]

Når begynner det store hårtapet? Opplevde det ikke sist, lurer på om jeg slipper unna denne gangen også.

Har langt hår, synes egentlig det er ganske koselig når den lille gorillaen tuller seg inn i det. Virker som hun roer seg spesielt godt ned når hun har et godt tak i pelsen til mamma :)

Fikk frisørtime i bursdagsgave hos mannen, så nå gleder jeg meg til å slå meg løs hos frisøren, hihi...

Gir jeg frie tøyler får jeg frisyrer som krever så mye styring dessverre. Frisører liker å temme det naturlige fallet mitt litt for mye :p

Prøvde meg på messy bun i sted, hvorpå baby tok ett godt tak i nakken og rev med seg hår derfra... apekatta til mamma :D

Skal til frisøren som skal fikse håret i bryllupet, så skal starte litt nå med forberedelse til det, så vil ikke tro hun gjør så veldig mye rart ;)
men samtidig liker jeg frisyre, er gøy å gjøre litt ekstra når man skal noe! :)

Når begynner det store hårtapet? Opplevde det ikke sist, lurer på om jeg slipper unna denne gangen også.

Har langt hår, synes egentlig det er ganske koselig når den lille gorillaen tuller seg inn i det. Virker som hun roer seg spesielt godt ned når hun har et godt tak i pelsen til mamma :)

Fikk frisørtime i bursdagsgave hos mannen, så nå gleder jeg meg til å slå meg løs hos frisøren, hihi...
Begynte tre måneder etter fødsel. Håper jeg slipper unna denne gangen.

Laaangt hår her. Som jeg surrer opp, eller fletter. Tenker ikke klippe enda. Venter også til jeg har mistet en del. Det gjorde jeg sist. Men gjør ingenting, for mitt hår er så tykt!

Back
Topp