hei Stavanger folk

Blir det i sandnes/stavanger område??? Har et godt stykke å reise eg.. Men har veldig lyst å bli me om det er mulighet for det

ostehuset har jeg aldri vært på , hørdes spennene ut :)
eg kan nesten allti :) har lite forpliktelser fortiden :) de 2 nevnte datoene passer bra d :)
har ikke fått med meg at det har skjedd noe her inne, så litt vanskelig å følge med, bare tilfeldig at jeg leitet opp denne posten nå, for å se om det har skjedd noe ..
går det å senne privat post tilslutt til hver enkelt som har meldt sin innteresse her ?

sissel84 skrev:
ostehuset har jeg aldri vært på , hørdes spennene ut :)
eg kan nesten allti :) har lite forpliktelser fortiden :) de 2 nevnte datoene passer bra d :)
har ikke fått med meg at det har skjedd noe her inne, så litt vanskelig å følge med, bare tilfeldig at jeg leitet opp denne posten nå, for å se om det har skjedd noe ..
går det å senne privat post tilslutt til hver enkelt som har meldt sin innteresse her ?

Ja du trykker på der det står send melding nede på venstre side:)

Hva med tirsdag 6.September kl 5. på ostehuset i stavanger (åpnings tidene må sjekkes)???

Har veldig lystkan så sant eg ikkje har fått meg jobb eller om så er jobber lenge den dagen.. Gir beskjed nermere

Back
Topp