Hei SPIRIDION!

Nina 23

Betatt av forumet
Spiridion!!

Jeg mener ikke være stygg mot deg, men jeg vil si at du er veldig kritisk til det meste! jeg har lest endel av innleggene du har svart på, og jeg respekterer dine meninger, men kan du ikke være så snill å prøve å vise litt glede på andres vegne?
Slik som med de to som bare ønsket seg et lite nurk, man trenger ikke skrive at " det er ikke enm bamse, men et stort ansvar" eller hva det nå var du skrev...

Det er jo opp til de om de er klare eller ikke, og de vet nok best selv det vil jeg tro..
Mener ikke være stygg mot deg på noen som helst måte, men jeg hadde for min del satt pris på litt mere oppmuntrende innlegg fra din side:-))

Klemmer fra meg:-)

Slenger med med på den, Nina, og gir Spiridon en klem[:)]

takk for støtta:-) tenker på at dette forumet er så positivt og at pesoner ikke skal angripes på denne måten:-))

Hvor er du fra mesaana??

klem

HEI NINA SOM HAR BLTT 24 ÅR. MÅ BARE SI MEG HELT ENIG MED DEG. DU ER MODEN, KLOK OG VISER ANSVAR.

May du er verdens artigste dame!!!

I LOVE YOU MYEMYE!!!!! tusek klemmer....

Jeg bor på Skodje, har akkurat flytta til bake hit, etter og ha bodd et år i byen. Kommer egentlig fra Molde, men flytta t sunnmøre for 10 år siden.
Regner meg som en sunnmøring.

hehe artig da:-) Skodje er fint der da:-))

Hvordan har du det i svangerskapet da??

jepp, flytta hit når jeg skulle begynde på u-skolen. så det er her jeg kjenner flest folk. Gikk vgs i molde da.

Jeg stor koser meg, synes til og med plagene er fine. Føler meg gravid og det er jo fint.
Nå har jeg vært heldig da, md lite plager, men jeg begynner og merke mer nå.

Du da, vekst og trivest håper jeg??

Hei Nina23=)
Jeg vil bare si jeg er imponert over at du tørr å stå fram slik å si meninga på ting som kan være litt sårt.Jeg er enig i det du sier,og det er ikke ment for å såre el være stygg mot Spiridion altså.Alle har forsjellig mening og det respekterer jeg,men det er noe som heter medmenneskelighet også=)

må si meg enig med nina23.[;)]

[:)] Jeg vil gjerne takke dere alle for støtte.
Jeg vet noen kanskje synes det er litt på kanten, men jeg har egentlig aldri vært redd for å si hva jeg mener.
Og jeg gjorde det fordi jeg ikke vil at de som er på dette forumet skal føle seg personlig angrepet:-)
For jeg trives så utrolig godt her, og vil det skal være en hyggelig atmosfære og en hyggelig tone mellom oss tastere:-) hihi

klemz:-)

Jeg syntes at hvis man følte det slik kunne man sendt henne en personlig mail isteden for å henge henne ut på siden. Jeg har lest denne tråden og føler at det er neste det dere gjør. Bar noen pene ord. Har man problem med noen , ta det opp privat. Husk hva som skjedde for noen mnder siden. Gikk for langt.

jeg blir lattermild av ditt innleggg her skal man ikke være personlig også legger du et bare for min del?? føler meg nesten beæret jeg..
men det er tydeligvis ikke mange som vet hva en debatt er og det er og ha egne meninger som man diskuterer ..
hva er det med dette takk for støtten greiene du driver med skulle tro noen hadde slått deg!!
jeg blir faktisk forbannet av sånt tull som dette...
jeg har vært hyggelig men ser jeg noe jeg reagere på så sier jeg ifra er ikke en som dilter og mener som alt og alle mulig dette gjør meg sær men ærlig er jeg i motsettning til mange??

ha en fin kveld ..

Jepp, med så mye hormoner ute og kjøre, så er det rart her er så rolig.
Har nok litt lettere for og blåse seg opp pga hormonene, og det er lov. Men er ikke vi gravide nok oppblåst for tiden??

Jeg er enig i at dette tok litt av, sikkert fra begge sider, og jeg forstår at dette "motangrepet" nok ikke var riktig måte å ta det opp på.

Kan vi alle sammen starte på nytt ? -med blanke ark og fargestifter til?

Jeg stemmer for "forgive and forget"-metoden, fra begge sider her, så alle som føler seg tråkka på, eller har tråkka andre på tærne, kan få en ny sjanse..

hei
jeg er HELT enig i hva du sier Fiorelina.
kan vi ikke bare legge alt dette bak oss og begynne helt på nytt?

heilt einig med deg fiorelina!! dette gjekk for langt..men siste innlegget til spiridon viste nok at ho ikkje var like innstillt på det...håper ho godtar unnskyldinga i morgo..
men når det er sagt, så treng ein IKKJE involvere seg i ein sånn diskusjon viss ein ikkje klarer å diskutere på ein ordentlig måte, i ein sånn diskusjon så veit alle at den blir hefftig uansett..
og eg må nok sei meg einig med Nina.. god natt til alle[:)]

Back
Topp