Hei sollise

jas

Forumet er livet
Hvordan går det med deg da?
ser at vi har omtrent lik sykelus nå...Spennende

Sier HALLAIS jeg og![:D]

Hei folkens[:D]

Ja, så at du og jeg har nesten helt lik syklus, jas[8D] Spennende... Jeg er også usikker på om det er 16 eller 17 september somtanta har bedt seg hit...
Men jeg sa det passa veldig dårlig....[;)]

Ha 1 kjempe fin dag, alle sammen[:)]

Kos..

Hu er litt vrang hu der tanta di, Sollise[>:], Jeg prata med henne her om dagen (traff a på fargehandelen, da hu skulle kjøpe rødfarge..) Jeg sa at hun ikke trengte å komme til deg, for du hadde andre planer..[;)]

Sa du det,fiorelina[:D][:D][:D] HJERTELIG[8D]
Ja, da kommer a nok ikke ettersom DU av alle
sa det til henne...

Ha1 fin dag alle sammen[:)]

Hu stoler nok på meg, ja.. jeg er jo ikke farlig, da..

Haler innpå deg i anntall innlegg nå[;)]

Flott, fiorelina[:D] Jeg prøver å ikke "blande" meg i ALT hele tiden....hihi[:D]
Nei da, er mye borte om dagen, så da blir automatisk ikke innlegga mange heller, så neste
gang, har du nok FLERE enn meg[8D]

Tjola hopp[:)] Deilig med lørdag... Selv om fredag liksom er drømmedagen da...
Man sku hatt helg til og med mandag.... Skjønner ikke helt hvorfor ikke Gud kunne
ha skapt verden på litt færre dager, og hvilt seg nok en dag liksom, why[:D]

Sola skinner her, for å være litt "Elin Tvedt" her... Man snakker jo alltid om
været, hvis man ikke helt vet hva man skal snakke om eller skrive om for den saks skyld...[:D]

Ellers for å opplyse litt mer, så kunne jeg trengt en liten spire snart....[:)] Blir liksom skikkelig
tålmodig av å drive å prøve jeg[;)]IRONI!!! Men det dukker vel opp snart i følge
deg, fiorelina... Så jeg har troen på DEG[:)][:)][:)]

Ja, jeg har jo bedt tanta di å holde seg hjemme.. Håper hun tørker bort i sola her i dag[;)]

Jaaaaaaaaaa[:D] Det håper jeg å[;)]

Hun kan vel ikke være så frekk at hun NEKTER å gjøre som jeg sier?
Jeg er jo skummel nok når jeg må.. tror jeg[8|]

Håper de dumme tantene til JAS og Sollise holder seg laaaangt unna! Jeg heier på dere begge to!!

Så gode dere er pebbles og fiorelina[:)]

Tusen takk til deg også, snille Godhjerta[:)]

Hvordan går det Sollise!?? Er bare innom å titter på, skal snart legge meg... Er vi de to eneste på eller er det kanskje flere..?

Klem[:D]

Heisann tullmusa[:)]

Er du natterangler du??? Hehe, det får vel være greit ettersom det var lørdag da tullmusa...hehe[:D]
Jeg så imidlertid ikke meldingen før nå jeg da, så var vel kanskje en smule trøtt i går, eller ZzzzzzZzzzzZzzzzz

Her går alt fint! Men tanta kommer vel, får her har det som sagt vært lite "bompi-bompi" denne måneden[:D]
Men da får jeg bare gå på neste prøveperiode med godt mot.....Vel, ikke så enkelt kanskje, men
har jeg noe valg liksom.... JEG SKAL SNART KLARE DET SERRU[:D][:D][:D]

Hvordan er det med deg da?

Ønsker alle her inne en super-duper søndag[:)]

Hei,Sollise [:)] Vi får satse på at det klaffer neste periode- for oss begge [:D][:D]

Hei lisamor[:)]

Ja, vi får gjøre det! Jeg endrer IKKE tickeren min enda, hihi[:D]Har egentlig IKM ca 17. sep tror jeg, for jeg var litt forsinka
sist måned vet du... Kan jeg spørre hvilken prøveperiode du er i nå, lisa? Man kjenner liksom at det er lite igjen i denne tålmodighetstuben
nå...selv om det er veldig vanlig at man må bruke en stund på å bli gravid... Men jeg er ikke den mest tålmodige fra før kanskje...
Men kan nesten sammenligne den tuben med såpeholderen... Man trykker, trykker og trykker for å finne de siste såperestene
for dem er jo der inne et eller annet sted[:D]

Bra med deg ellers da?
-Se det positive i prøvinga, er jo spenningen da[8D]
-Man vet jo aldri om tanta kommer eller ikke....hihi[:D]

Snart er det din tur, Sollise...

Hahaha,ja, se her folkens; Her ligger jeg om et par måneder[:D][:D][:D]

Takk, søte fiorelina...

søt? hvem hvor

Back
Topp