hei, sollise!!

FjerneErna

Forumet er livet
Har du skjønt noe mer av eggløsningstestene dine?

Hei lise79!

Så koselig at du tenker på meg da.... Ja, det er disse el-testene da.... Jeg prøvde i 1 uke omkring da jeg skulle ha, men fikk ingen
helt positiv...Fikk mye mindre synlig teststrek enn kontrollstrek dagen før forventa el, og dagen etter, var den nesten usynelig...Så regner med at det ikke var noen el denne mnd... Hadde jo sett så frem til det,og trodde vi hadde det hver mnd!

Hvordan er det med deg da?

Klem

Det er litt forvirrende med disse syklusene våre,ja! Min har blitt fire dager kortere for hver gang!! Man får vel ikke mensen uten at man har hatt eggløsning når man ikke bruker p-piller eller liknende?
Jeg har det stort sett bra, MEN vi var på ortopedisk avd. på Ullevål i går, sambo må ha hofteprotese [:(] det er ganske kjipt siden han bare er 29. Gj.snittsalder for den operasjonen er 69!!
Er det bra med deg? Bortsett fra at du ikke er gravid...[;)]

Man trenger visst ikke ha el hver mnd... Trodde at man hadde det jeg å, men nei da... Vi har noen rare kropper vi damer!!!

Ja, jeg sliter litt etter SA, men har så mange venninnner som får nå, så det er da nok av bebisser å dulle med, men ønsker meg så inderlig en liten en selv da vet du...

Huff, stakkars samboeren din da. Det hørtes ikke noe særlig ut. Er det mye som må gjøres da? Har dere prøvd lenge forresten?

Ja, det er ikke rart at disse stakkars mannfolka blir forvirra når vi ikke skjønner alt som skjer selv (",)
Det må være fælt å miste- jeg føler med deg!!
Søstra til sambo fikk tvillinger i februar så jeg har også noen å dulle med, men det blir ikke helt det samme....
Hvis han bestemmer seg for å ta operasjonen så kapper de av hoftekula hans og erstatter den med en kunstig en i plast og metall. Det er en stor operasjon, så han må ligge på Ullevål i en uke og så gå sjukemeldt med krykker i 6 uker 0=( Håper jeg har en "bolle til heving" før han skal operere, ellers må det prosjektet legges på hylla en stund...
Jeg slutta med pilla 1. mai. Siden syklusen min ikke har vært stabil så kan jeg ikke si at vi egentlig har prøvd, men vi stresser ikke.

Ja, da må dere KOSE dere masse før han evt skal operere, så spiren er satt[;)] For det blirvelikke mye "bompi" på ei stund da[;)]

Nettopp!! Så fort tanta sier takk for seg setter vi i gang [;)] Håper vi begge feirer 17.mai med sprekkeferdige mager neste år [:D]

Ja, det hadde værtutolig morsomt[:D]Da skal jeg holde flagget høyt til værs, og virkelig rope HURRA[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Samme her!! Ha en strålende kveld [:D] Vi snakkes!

Ja, du også, lisa79[:)]

Ha 1 kjempe fin kveld du også[:D]

Back
Topp