Hei snupper!!

Mrs.J

Elsker forumet
Nå har jeg ikke vært her på mange dager. Har gått i ett hjemme! Vi har gjort klart en del i huset som vi ville ha ferdig før minsten kommer, div oppussing bl.a :) Men nå begynner vi å komme i orden. Gjenstår egentlig bare den kjipe delen -rydding og vasking :-P

Til torsdag så får vi besøk av et vennepar fra Bodø, de skal være her frem til søndag. Og mandagen allerede så skal vi legges inn på Riksen med sønnen vår på snart 3 år. Han skal gjennom en del prøver og utredning. Han har hatt forstørret lever og milt i over halv annet år. Nå skal de sjekke om han kan ha en medfødt sykdom som gjør dette, eller om det rett og slett er pga altfor hyppige virus og div som gjør at kroppen ikke rekker å gå tilbake til normalen før noe nytt dukker opp. Gruer meg skikkelig. Syns dette i tillegg ble for tett mot en evn fødsel. Sa klart fra at far også blir nødt for å være der siden vi skal være der i 3 dager..

Sååå her har dagene fått bein å gå på ;) Jeg har som flere av dere vet født to barn tidligere i uke 37+2, så er veldig spent denne gangen, og håper egentlig han kan holde seg inn en uke ekstra. Kjenner det blir for mye for meg som skjer nå.. Men samtidig så skal det bli veldig godt å bli ferdig med svangerskapet, og bare kose meg med minsten og de to andre barna mine. :)

Hvordan går det med dere da, jenter? Er dere klare alle sammen?? Nærmer seg raskt nå!!

Hei:-) Så godt å se deg! Du har vært savnet!:-)

Skjønner du har hatt nok å gjøre da, ja.. Skulle ønske jeg hadde litt energi og pågangsmot nå, for jeg ser ikke ut til å få ryddet huset engang:-P

Har egentlig vært ganske tålmodig frem til nå, men jeg bikket 40 uker i dag (menstermin 40+6), så nå kjenner jeg at hun gjerne må komme;-) Satser på å føde i løpet av uka, så jeg ikke blir for lei..

Får vi litt inspirasjonsbilder av oppussingen?;-)

Hei! Godt å se deg igjen, du har vært savnet. :)

Det høres ut som om du har mer enn nok å henge fingrene i, ja. Må passe på at du ikke sliter deg ut. :)

Her ble det fødsel i natt, så vi tar livet veldig med ro her på sykehuset. Knøttet sover så mye at jeg stort sett bare kjeder meg. :p

Hei:) Så godt å se deg! Du har vært savnet!:)

Skjønner du har hatt nok å gjøre da, ja.. Skulle ønske jeg hadde litt energi og pågangsmot nå, for jeg ser ikke ut til å få ryddet huset engang:p

Har egentlig vært ganske tålmodig frem til nå, men jeg bikket 40 uker i dag (menstermin 40+6), så nå kjenner jeg at hun gjerne må komme;-) Satser på å føde i løpet av uka, så jeg ikke blir for lei..

Får vi litt inspirasjonsbilder av oppussingen?;-)
Så hyggelig å høre :)

Energien kom seg litt nå den siste uka. Men kjenner nå at den er i ferd med å forsvinne igjen. Men skal sies at jeg har en veldig flink samboer, mor og far, som har gjort mye :) Vi har fornyet rommet til eldste jenta mi. På to av veggene hadde hun en grusom tømmerpanel som vi malte hvit når vi flyttet hit. Men sambo og min far har irritert seg grønn over den. Så i helga la de gipsplater over, i går kom tapeten opp. Og i dag skal jeg og sambo male de fornyede veggene i mørk aubergine :) Dum som jeg var så tok jeg ingen før/etterbilder.. Men kan ta etterbilder ;)
Ellers har det gått i små ting som å male gardinbrettene på kjøkkenet, og div småting. Skal også male senga til datteren min hvit, DET gruer jeg meg til :P Er nok litt mer jobb enn jeg har sett for meg..

Wow, du har bikket 40 uker allerede ja!! Så spennende :) Du må gi beskjed så fort noe skjer :) Og pass på å få godt med hvile :)

Hei! Godt å se deg igjen, du har vært savnet. :)

Det høres ut som om du har mer enn nok å henge fingrene i, ja. Må passe på at du ikke sliter deg ut. :)

Her ble det fødsel i natt, så vi tar livet veldig med ro her på sykehuset. Knøttet sover så mye at jeg stort sett bare kjeder meg. :p

Så koselig å høre altså :)

Ja jeg passer på, men nå kjenner jeg at jeg kan ta det litt med ro :) Bekkenet mitt er ikke helt enig i alle bevegelsene!

Gratulerer så mye!! Gikk fødselen bra?? Kan ikke du opprette en felles fødselstråd da?? Syns det er så hyggelig å lese om alles fødsler fra start til slutt :) Kose deg masse med knøttet ditt :)

Så hyggelig å høre :)

Energien kom seg litt nå den siste uka. Men kjenner nå at den er i ferd med å forsvinne igjen. Men skal sies at jeg har en veldig flink samboer, mor og far, som har gjort mye :) Vi har fornyet rommet til eldste jenta mi. På to av veggene hadde hun en grusom tømmerpanel som vi malte hvit når vi flyttet hit. Men sambo og min far har irritert seg grønn over den. Så i helga la de gipsplater over, i går kom tapeten opp. Og i dag skal jeg og sambo male de fornyede veggene i mørk aubergine :) Dum som jeg var så tok jeg ingen før/etterbilder.. Men kan ta etterbilder ;)
Ellers har det gått i små ting som å male gardinbrettene på kjøkkenet, og div småting. Skal også male senga til datteren min hvit, DET gruer jeg meg til :p Er nok litt mer jobb enn jeg har sett for meg..

Wow, du har bikket 40 uker allerede ja!! Så spennende :) Du må gi beskjed så fort noe skjer :) Og pass på å få godt med hvile :)
Så flinke folk du har rundt deg:) Storesøster her skulle bytte rom, så vi får et gjesterom/babyrom til babyen kommer, og jeg ville male over den grusomme tapeten som var på rommet hun skulle få.. Men det fikk jeg ikke noen med meg på, og å male et helt rom med bekkenløsning var liksom ikke det som fristet mest heller.. Får se om ikke jeg får tatt det til våren når bekkenet er blitt bedre.. Mannen mener vi skal vente til hun er stor nok til å bestemme farge selv, men jeg synes det kan være nøytral farge, også pynter vi heller med den fargen hun vil ha...

Etterbilder!!! :):):) Vil se;)

Ifølge menstermin er jeg 41 uker i dag:P BLÆH!!!! ULtermin på fredag, så da skal jeg på overtidskontroll.. Blir spennende å se om de kan få satt meg i gang, for jeg har helt mistet troen på at hun skal komme av seg selv:P Synes ikke jeg gjør annet enn å hvile;)

Så flinke folk du har rundt deg:) Storesøster her skulle bytte rom, så vi får et gjesterom/babyrom til babyen kommer, og jeg ville male over den grusomme tapeten som var på rommet hun skulle få.. Men det fikk jeg ikke noen med meg på, og å male et helt rom med bekkenløsning var liksom ikke det som fristet mest heller.. Får se om ikke jeg får tatt det til våren når bekkenet er blitt bedre.. Mannen mener vi skal vente til hun er stor nok til å bestemme farge selv, men jeg synes det kan være nøytral farge, også pynter vi heller med den fargen hun vil ha...

Etterbilder!!! :):):) Vil se;)

Ifølge menstermin er jeg 41 uker i dag:p BLÆH!!!! ULtermin på fredag, så da skal jeg på overtidskontroll.. Blir spennende å se om de kan få satt meg i gang, for jeg har helt mistet troen på at hun skal komme av seg selv:p Synes ikke jeg gjør annet enn å hvile;)

Skal ordne etterbilder når det blir helt ferdig. Ja jeg er heldig som har flinke mennesker rundt meg, de vil helst jeg skal bare stå og peke, og det passer meg egentlig veldig bra om dagen ;) MEN husarbeidet derimot, det hviler på mine skuldre. Og det er PYTON!!! :(

Jeg også ville nok malt rommet i en nøytral farge, så kan dere heller male en eller to vegger i en knall farge senere. Det gjorde svigerinnen min. De malte hele rommet i en hvitfarge, og når barna ble større fikk jentungen to vegger med en knall rosafarge, og guttungen to vegger med blått :) Da er det jo fort gjort å male også :) Stå på ditt, men håper da du får hjelp med det!

Skal ordne etterbilder når det blir helt ferdig. Ja jeg er heldig som har flinke mennesker rundt meg, de vil helst jeg skal bare stå og peke, og det passer meg egentlig veldig bra om dagen ;) MEN husarbeidet derimot, det hviler på mine skuldre. Og det er PYTON!!! :(

Jeg også ville nok malt rommet i en nøytral farge, så kan dere heller male en eller to vegger i en knall farge senere. Det gjorde svigerinnen min. De malte hele rommet i en hvitfarge, og når barna ble større fikk jentungen to vegger med en knall rosafarge, og guttungen to vegger med blått :) Da er det jo fort gjort å male også :) Stå på ditt, men håper da du får hjelp med det!
Mannen min mener som sagt det er helt unødvendig og da gidder han ikke hjelpe.. Han er veldig flink å hjelpe til ellers da, når det er noe han er enig i at skal gjøres:-P Ommøblerte hele stua i forrige leiligheten vår alene en gang fordi han mente det ikke trengtes.. Var utrolig gøy i etterkant når vi fikk besøk og alle syntes det var blitt mye bedre;-) Hihi:-)

Skal nok greie å male selv, er ikke store rommet, og jeg skal jo være hjemme i noen måneder nå;-) Må bare bli helt bra i bekkenet først;-)

Gleder meg til å se bilder når dere er helt ferdige:-):-):-)

Back
Topp