hei snupper..oppdatering

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hei..
har fått time til ul..skal dit til mandag..så da får vi se da om spiren er der ..om jeg må ha utskraping...ect.
tenker veldig på..tenk om spiren er der ennå..i live...krysser fingrene for det..selvom jeg vet at det er lite sansynlig..men...har skjed mirakler før...

klem,sol.
 
Massemassemassemasse lykke til [:)]
 
masse lykke til sol, tenker på deg[:)]

gi oss oppdatering når du har vært på ul da snuppa[:)]
håper det går greit med deg..
 
lykke til!!!!!! krysser fingrene for deg!!!
 
Håper på et mirakel<3 stor klem
 
ORIGINAL: langlifrøken

masse lykke til sol, tenker på deg[:)]

gi oss oppdatering når du har vært på ul da snuppa[:)]
håper det går greit med deg..
 
masse lykke til.
 
ORIGINAL: langlifrøken

masse lykke til sol, tenker på deg[:)]

gi oss oppdatering når du har vært på ul da snuppa[:)]
håper det går greit med deg..
 
Back
Topp