sol vil bli mamma
Gift med forumet
hei..
har fått time til ul..skal dit til mandag..så da får vi se da om spiren er der ..om jeg må ha utskraping...ect.
tenker veldig på..tenk om spiren er der ennå..i live...krysser fingrene for det..selvom jeg vet at det er lite sansynlig..men...har skjed mirakler før...
klem,sol.
har fått time til ul..skal dit til mandag..så da får vi se da om spiren er der ..om jeg må ha utskraping...ect.
tenker veldig på..tenk om spiren er der ennå..i live...krysser fingrene for det..selvom jeg vet at det er lite sansynlig..men...har skjed mirakler før...
klem,sol.
