Hei snuppene mine

*Bobbo*

Forumet er livet
Imorra er vi igang med vår tredje og siste ferie-uke for denne gang.
Snakk om å ha hatt knall vær de første 2 ukene da. [:)][:)][:)]

Fikk jo en tøff start på 1 ferie-uka da tr kom, men det går faktisk veldig bra med
oss begge. Koser oss, nyter ferie og hverandre. [;)]

Vært litt stille fra meg nå, men kommer sterkere tilbake. Det lover jeg. [:)]
Ikke klart å være helt borte da, titter innom i ny og ne.

Håper alt er bra med alle sammen, tenker på dere.

SUPER stoooor klem til dere alle.

hei[;)]så bra at det går bedre[;)]har tenkt på deg,fikk så vondt av dere[:(]bra at dere bruker tid på hverandre og koser dere det er så utrolig viktig[;)]har dere tenkt på når dere skal i gang med neste forsøk?klem

så fint at dere har klart å kose dere oppi alt dette! for nyte siste uka da og lykke til igjen når dere starter oppigjen

ORIGINAL: t.t.h.

hei[;)]så bra at det går bedre[;)]har tenkt på deg,fikk så vondt av dere[:(]bra at dere bruker tid på hverandre og koser dere det er så utrolig viktig[;)]har dere tenkt på når dere skal i gang med neste forsøk?klem

Skal inn til samtale på Aleris 20.aug, så tar vi det derfra.
Men blir ett forsøk til i år. [:)][:)][:)]

Åssen er det med deg vennen. tenker på deg.

Godt at dere koser dere i ferien, det er viktig og få slappet av [:D] håper dere starter med godt mot til høsten og at det er deres tur da. Lad batteriene og kos dere videre[:D] klem

ORIGINAL: fano

Godt at dere koser dere i ferien, det er viktig og få slappet av [:D] håper dere starter med godt mot til høsten og at det er deres tur da. Lad batteriene og kos dere videre[:D] klem

[;)]

*Bobbo*'n min jo [;)] Tror det er mange som har tatt seg en velfortjent ferie fra BV også, spesielt nå som det har vært så kanon vær i 2 uker [:D]
Regner med at du kommer sterkere tilbake [;)] Du er jo BV's ansikt utad [;)] Hihihi..

Back
Topp