Hei...se her litt

ORIGINAL: Labambie

Men hva er lykke da? Min erfaring er at det kan gå opp og ned, selv nedturene kan vare en gooood stund... Dette sier jeg absolutt ikke som noe vondt ment, for jeg kjenner ikke situasjonen godt nok.. Men har du/dere tenkt litt på å senke kravene til hverandre en periode?
godt spørsmål!!! har jeg stillt meg selv og sambo mage ganger...

setter ikke store krav til hverandre! orker det ikke engang. Eneste jeg krever er at han skal være med å delta i di daligdagse gjøremålene,å det gjør han også.
ORIGINAL: Labambie

Men hva er lykke da? Min erfaring er at det kan gå opp og ned, selv nedturene kan vare en gooood stund... Dette sier jeg absolutt ikke som noe vondt ment, for jeg kjenner ikke situasjonen godt nok.. Men har du/dere tenkt litt på å senke kravene til hverandre en periode?

du er ikke den eneste nei.....kjenner igjen den situasjonen....slik er det her også...mye unødvenidig hakking på hverandre og småkrangling.....kjipt...

Om du har spiral så ta den ut.
Den kan være årsaken til dine negative følelser, men elles hjelper det bare å snakke sammen. Skikkelig snakke sammen.

Bruker ikke prevansjon.
ORIGINAL: Tiki Sniki

Om du har spiral så ta den ut.
Den kan være årsaken til dine negative følelser, men elles hjelper det bare å snakke sammen. Skikkelig snakke sammen.

Kan egentlig ikke si jeg kjenner meg igjen i dette jeg...jeg og samboer har vært sammen i over 7 år, og vi føler vel egentlig begge at vi har det bedre enn noen sinne.I tilegg til å være kjærester, så er han også er av mine beste venner, og vi kan snakke sammen om ALT.

Kanskje dere burde prøve å snakke litt mer sammen...kanskje samboeren din også har tanker han sliter med[:)]
Kan du ikke bare bryte isen og spørre rett ut? Har du det bra om dagen? Synes du det fungerer greit mellom oss?Hva kan vi gjøre annerledes? osv

Ønsker dere uansett lykke til![:)]

1 godt råd!

slipp stoltheten!
sett på fakesmilet og gjør det så positiv som det går ann, det smitter og det blir ekte!

dessuten den viktigste leksa du kan få (før ting går dundas) er at man vet ikke hva man har før man mister det!

Back
Topp