Hei sann

Marita med tvillinger

Første møte med forumet
Hei

Jeg er ny her inne og jeg var til UL i dag og fikk beskjed at jeg venter tvillinger. Min datter på 7 år var med på Ul i dag og det var kjempe koselig at hun var med. Angrer ikke i det hele tatt. ( ikke alltid man får barnevakt) men jeg angrer på at jeg ikke hadde cam med meg så jeg kunne få bilde av ungene mine og fått tatt bilde av ansiktet til dattra mi når hun så de to barna. vi har ikke fått hjelp slik at det ble tvillinger den veien, men jeg var tvilling selv ,men dessverre mista min mor det under svangerskapet. Men denne gangen er jeg veldig dårlig jeg får nesten ikke i meg mat før det kommer opp igjen. jeg må gå med sjøsyke armbånd, så holder meg oppe og jeg har en pose i bilen :) Min datter har hvert utrolig flink da hun har vist i flere uker at hun skal bli store søster faktisk ikke sakt det til noen. Men i dag spurte hun legen om hun kunne få lov og han sa vis mamma sier det er greit, forstår jeg godt du vil hylle det ut. Er det flere her inne som venter tvillinger eller har det fra føra?

MVH Marita

Gratulerer og velkommen. Lag deg gjerne ett nock så vi blir bedre kjent :)

TuMmY LoVe

Gratulerer så mye... Så spennende med tvillinger da :) Her begynte d som tvillingsvangerskap, men mistet den ene.. :)

Hei og gratulerer så masse med tvillinger I magen! :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Hei :) Gratulerer så mye med 2 skatter! :) så moro :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg venter også tvillinger hvor langt på vei er du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så masse med spirene :) Skulle gjerne sett ansiktet til datteren din da hun fikk se to små i magen din :)

Gratulerer! :-) Så moro! Eller er det litt skrekkblandet fryd? Hihi

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Gratulerer så masse, og spennende med tvillinger!;) så god jente du har;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Hei sann alle sammen.

i følge babyverden så er 8+ 1. jeg sliter veldig med kvalmen denne gangen, halsbrann og tåler nesten ikke mat uten at det kommer opp så lever på kjeks og knekke brød med ost om dagene. men håper det gir seg. jeg synes det er utrolig spent at det er to, men må innrømme at jeg trudde legen tulla første gangen han sa det, men nei. det som er rart er at fra første stund har jeg sakt til familien min at det er tvillinger, så jeg ble sjokket at jeg igjen hadde rett da jeg hadde rett når jeg ventet min datter også. så ingen i min familie ble satt ut det synes det gøy å få det bekreftet det jeg hadde sakt. gleder meg til å bli kjent med dere. er det noen termin klubber nå eller gruppe for tvillinger?

kjempe koselig at så mange har svart meg.

MVH Marita

Velkommen

Hei

Jeg har hvert , så dårlig med kvalmen at jeg dessverre bare hvert rett ut med oppkast, men nå ser det ut til å gå mye bedre. men ligger fortsatt bare 56kg men får ikke i meg så mat ennå fordi jeg er rett og slett redd for å besøke do. magen er velig flat på en måte , men den vokser vel etter hvert. skal på Ul neste uke :) allt bra med dere?

Hei

Jeg har hvert , så dårlig med kvalmen at jeg dessverre bare hvert rett ut med oppkast, men nå ser det ut til å gå mye bedre. men ligger fortsatt bare 56kg men får ikke i meg så mat ennå fordi jeg er rett og slett redd for å besøke do. magen er velig flat på en måte , men den vokser vel etter hvert. skal på Ul neste uke :) allt bra med dere?
Magen behøver ikke komme før om mange uker, så at den er flat nå har ingenting å si :)

TuMmY LoVe

Gratulerer så masse med 2 små i magen, og velkommen til oss :-)

Back
Topp