Hei sann :)

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Bare lurte på om noen har vært borti det samme som meg,..
Begynner rett på jeg ;)

For 2 år siden hadde jeg graviditeter uten for livmoren :(
Noe som ikke var en veldig gøy opplevesle for meg.. har framdelses den ene egglederen etter de måtte fjerne 1..
Men etter ett år igje etter alet dette ga jeg opp alt dette med og bli gravid, og tenkte at jeg kommer nok aldri til og få barn vi :(

Men som sagt no er jeg 4 uker på vei :) :)
Men klarer ikke glede meg over dette da, da jeg egentlig bare venter på vondten i magen og blødninger..
Og det kan jo gjerne gå 1-2uker til før jeg merker noe til det.

Men no har jeg begynt og kjenne noen andre symtomer en jeg gjore de andre gangene, som mensen vondt i magen, og brun aktig utflod, hadde det og de 2 andre gangene så føler jo det er ett dårlig tegn jeg da, selv om at jeg vet at det kan være vandelig.
også er jeg litt små uggen og føler meg tung i kroppen.. og ubehagelig med stramme bukser...
Kan dette være ett bra tegn?? eller?

Er jo lov og hååper at denne gangen har det gått bra..
Men klarer ikke helt og glede meg over det..
Går liksom bare g venter på at jeg skal tilbringer 2 dg til på sykehuset pga enda en exu !
 
Først og fremst gratulerer så mye ,<3 kjenner forresten igjen nicket ditt fra min tid på fs ;)

Skjønner at du tenker sånn...ikke lett å la være. Har ikke opplevd det selv, men har opplevd ma/sa føre jeg fikl minstegutten. Da jeg ble gravid med han trodde jeg det skulle ende likt .mistet symptomer og begynte å blø...men tok feil der gett ;)

Så tror det er lurt å tenke positivt jeg :) ille å ikke glede seg over graviditeten..

<3 har en liten augustspire <3
 
Ring legen å få henvisning til ul, siden du har hatt en exu, så vet du at den ligger på rett plass. Har også hatt det... Måtte til slutt få hjelp, IVF


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tror også du bør få en ul time.. Jeg trodde faktisk det var vanlig etter å ha hatt exu..men dette går veien skal du se :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har snakket med legen og hun har henvist meg videre. :) men tror dere det kan være positivt med de symtomene jeg har No, har ikke hatt det sånn de andre gangene.
Og jo jeg prøver jo og tenke positivt, men er ikke allti. Så lett..
 
Er det farlig med den brune utfloden som kommer? Vært i 2 dager No, og kommer mer om jeg gjør mye eller stresser litt? Kansje jeg bør holde meg i ro??
Er bare litt bekymret for det går gale en gang til :(
 
Vet ikke...men du kan jo holde deg i ro så er du sikker. Hvordan går det med deg? Ikke sikkert det er noe farlig da <3

<3 har en liten augustspire <3
 
Jeg blødde friskt forrige svangerskap, blødde mer når jeg var i aktivitet. Men var ikke noe galt :) når jeg var på vei til ul i uke 6+3 blødde jeg en del fordi jeg måtte gå et stykke for å komme dit. Men var ingenting galt, ig gyn kunne ikke se hvorfor jeg blødde engang :)

<3 har en liten augustspire <3
 
Ok.. Tusen takk for svar :)
Få bare vente til jeg skal på ul..
Men virker jo som en evighet da hihi
 
Ellers så går det bra.. Bare har vært små kvalm fra 3 i natt ;)
 
Hadde litt brun utflod idag jeg også, ble redd,. Var veldig lite.. Men skal ringe lege på mandag (får ekstra kontroller pga høyt stoffskifte, skal få iallefall) men jg ligger helt i ro nå!! Og skal slappe av hele uka..
 
Men må bare si at jeg har null erfaring og har aldi vært gravid før. Jeg har også lest at det er normalt med blødninger..
 
Små kvalm om natten og mye våken, og ubehagelig og ligge på siden? Er dette vandelig?
 
Håper det er normalt ja :) jeg våkner mellom klokken 3 og 5 og må opp å tisse, er kjempevanskelig å få sove igjen! Kvalmen sniker seg også på da :-/
Jeg synes det er ubehagelig å ligge i forskjellige stillinger av og til, men tror det er mye pga luft i magen, har masse av det :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Selv om bare bare er 4,5 uke på vei??
Men som jeg har sagt før så håper jeg jo at dette er positive tegn da, at denne lille skatten har festet seg på riktig plass ..
Sorry for mye spørsmål, men er bare så mye som surrer oppi i hode mitt..
Men har en litt annerledes følese denne gangen
 
Er 5 uker her :) vet ikke om det er normalt, men var hadde kjempevonde luftsmerter igårkveld


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men takk igjen for svar, er ikke gått en uke uke enda og jeg føler det har gått en evighet, og venter på denne timen til ul.
Og alt føles som en evighet jo :confused: :p
 
Back
Topp