hei søte jentene mine :-D

mammantil Thea aug09

Blir kjent med forumet
korleis går det med dere? her går det kjempefint:-D  er 8 uker gravid og storkoser meg:-)
fleie her som venter babyigjen?
klem
 
Hei hei :)
Her også går det bra :D Og her er nummer 2 på vei :) Er 23 uker på vei :D
Er ikke så mye liv her inne lenger...
 
Så kjekt då :-D nei trur me må ta å lage litt liv her... savner den gammle gjengen .-(
 
gratulere så mye med den nye spiren.
Her kom nr 2 i april i år så Jenta vår ble storesøster til ei lita jente til. Og hun storkoser seg som storesøster.
 
Hei :-)

Jeg er 16 uker,så her kommer det ett nurk i mai 12.
 
Hvis dere savner oss finner dere hele hurven på face :)) Be om noen dere er venn med der om å legge dere til :D
 
Forresten, GRATULERER med nye babyer - både i og utenfor magen :))
 
Hjelpes.. her inne er det leeeeeeeeeenge siden jeg har vært og tittet innom.. vel ingen som husker meg omtrent heller..

Jeg og mange andre fra aug-09 flyttet over i april-11 gjengen og der storkoser vi oss.. men.. vi nevner jo ikke høyt hvor vi er aktive inne på da ;) hehe..
 
Her står det bra til! Venter en til, men ikke blitt aktiv på det aktuelle forumet enda. Kan vel aldri bli sånn det var her;)

Håper det står bra til med alle!
 
Gratulerer med babyer både i og utenfor magen <3 
 
Nei her inne skjedde det ikke mye mer - men nå skal jeg bli litt aktiv på BV igjen - inne på August 2012 forumet. Noen andre herfra som er der kanskje? Har ikke begynt å skrive der før i dag. Lillegutt skal altså bli storebror .:)

Håper alle har det bra og gratulerer med nye babyer! :)
 
Gratulerer til deg også BabyCala :) Gøy med augustbaby igjen da!

Her er det mai 2012, da skal vår lille (store) gullgutt også bli storebror (eller som han selv sier" jeg skal bli lillesøster" hehe)
 
Så morro at det er noen her inne i det hele tatt da :)
 
Gratulerer så mye med små i magen og utenfor alle sammen :)  Må nesten innrømme at jeg blir litt babysyk når jeg ser hvor mange her inne det er som venter liten eller har fått;) kos dere masse<3
 
So kjekt å sjå at noen tar veien inn avogtil, grattis til alle som venter og har fått baby. Her blir det ikke flere, men so har no eg en kjempestor flokk og kose meg med da
 
Back
Topp