Hei pebbles!

jas

Forumet er livet
Hvordan går det med deg?
Syns det hørs så utrolig fælt ut å være så utrolig dårlig som du er, så jeg syns du fortjener en liten oppmuntring [:D]
Er ikke den mest fantasifulle, men håper noen tanker og ord går bra?!?
Jeg ønsker deg masse lykke til fremover, og håper den jævla kvalmen forsvinner fort som lynet nå, hvis ikke så vurderer jeg å komme å jage den bort [:'(]

Er du like dårlig hele tiden, eller er det bare i perioder?
Og spyr du hver dag? (Er litt nysgjerrig og da...)

Nei, det jeg skulle fram til er at jeg syns skikkelig synd på deg, og unner deg ikke denne kvalmen

GOD BEDRING!!

kos og klem lille meg
 
Tusen takk JAS! Får tårer i øynene jeg av din omtanke![:D] Føler meg straks litt bedre nå... Jeg er kvalm hele tiden, men brekninger og oppkast kommer i perioder. Må holde meg langt unna mennesker som lukter vondt (svette, dårlig ånde, parfyme ovs), og røyklukt gjør at jeg spyr umiddelbart. Føler meg grå og kjedelig om dagen, har bytta ut alle hygieniske artikler (deo, bodylotion osv), nå bruker jeg kun parfymefrie ting. Jeg har ikke vært hos frisør på lenge, orker ikke lukten. Dasser rundt i joggedress, orker ikke pynte meg lenger.... I det store og hele så suger livet for tiden! Men mennesker som deg JAS gjør at jeg føler meg bedre, så igjen, tusen takk for omtanken! Jeg vet det går over, og prøver å si til meg selv at jeg må ta meg sammen, jeg er tross alt heldig som er gravid![;)]
 
Kom bare til å tenke på denna gamle naboen jeg nå,pebbles[:D] Synes du beskriver deg som ham nå....hihi[:D]
Men du tar den spøken håper jeg...

Liten klem til deg fra meg også[;)]
 
god bedring fra meg også.



(trøste stemme)stakkars deg pebbles![;)]
 
Kjære snuppa mi!! Jeg syns det er så fælt at du er så dårlig- skulle ønske det kunne gi seg snart sånn at du kan nyte graviditeten litt også!! Oppmuntringsklem fra meg [:)]
 
Thank you girls, you are the best![:D] Neida Sollise, jeg blir ikke fornærmet for at du sammenligner meg med ex`naboen, men det er mulig han hadde blitt litt fornærmet! Går rundt som en dass om dagen, ikke kult å ligne på meg... [;)]
 
hei igjen [:D]
Hovrdan går det med deg nå da??
Har du begynt å få mage? Du er jo ca 17 uker nå, er du ikke det??

Vil takke for at du nominerte meg til miss personlighet på missekåringen [:D] Ble kjempe glad og overrasket over at noen nominerte meg [:D] Koselig

kos og klem[:)]
 
Hellu! Jo takk, jeg har ikke spydd på mange timer nå![:D] Var skikkelig skral på morran idag, men nå har jeg kommet meg. Skal snart på julebord med mannen min (han syntes det er digg å ha med seg sjåfør..) og jeg håper de har buffet i år også. Da kan jeg spise til jeg spyr... He he.. Neida, formen er betydelig bedre, går riktige veien dette. Stemmer at jeg er 17 uker på vei, men begynner å lure litt siden magen lar vente på seg. Kjenner at buksene strammer, men det syntes ikke at jeg er gravid.. Får håpe den popper ut snart! Ha en riktig fin lørdagskveld![:D]
 
plutselig popper den fram, vet du [:D]
Du får ha en fin lørdagskveld du også, kos deg på julebord med god mat [:D]
 
Back
Topp