hei på dere :)

Soul

Forumet er livet
[:)][:)] melder meg inn her jeg....

har testet positivt både i går og idag..... med både vanlig CB og digital CB [:D]

nå er det bare for oss å håpe at spira klammrer seg fast, da skal vi få en liten prins/esse ca 17. November.

litt om meg....
jeg blir 23 i april - sambo blir 27 i oktober... vi har vært sammen i snart 4 år og samboer i 2.5 år. vi har ingen barn fra før - men vi har en liten pusekatt som fyller 1 år i april [:)]
jeg sluttet på p pillen i mitten av desember, er altså en av de "heldige" som ble gravid veldig fort.

hvis dere lurer på noe mer, så er det bare til å spørre i veg [:D]

gleder meg til å bli kjent med dere [:)]

Velkommen hit, og gratulerer så masse med spiren. Når var IKM?[:D]

velkommen hit og gratulerer med spira[:D][:D] gleder meg til å bli bedre kjent med deg[:D]

VELKOMMEN TIL OSS

Håper du vil trives her! Og gratulerer nok en gang[:D]

Gratulerer så mye Soul [:)] Måtte du få et fantastisk svangerskap [:D]

ORIGINAL: Vesle_mor

Velkommen hit, og gratulerer så masse med spiren. Når var IKM?[:D]

tusen takk alle sammen[:D]

jeg er ikke sikker når IKM var. Beregnet fra siste syklus med 32 dager hadde det vært i morgen, 12. Mars. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde kortere syklus denne måned - så jeg tror IKM var på tirdsag/onsdag.

ORIGINAL: Joffen

VELKOMMEN TIL OSS

Håper du vil trives her! Og gratulerer nok en gang[:D]

gratulerer så mye soul

håper jeg får lov til å komme inn hit om litt

GRATULERER!!!
Da har vi termin samme dag [:D]

Gratulerer så kjempemasse Soul!!!
Vi gleder oss til å bli kjent med deg og den lille skjønne i magen

takk for det [:)] er såå lykkelig!

ser frem til å bli bedre kjent med dere [:)][:)]

åååååh, så GØY å få deg inn hit!!! [:)][:)][:)] Nå ble jeg glad [:)]

Gratulerer masse masse kjære Soul - har satt stor pris på deg inne på FS, glad for å få deg med her på november!!! [:)]

ORIGINAL: Kybele

Gratulerer masse masse kjære Soul - har satt stor pris på deg inne på FS, glad for å få deg med her på november!!! [:)]

tusen takk snuppa, nå ble jeg så glad atte... [:)][:)][:)][:)][:)] gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg og alle andre novemberjentene[:D]

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: Kybele

tusen takk snuppa, nå ble jeg så glad atte... [:)][:)][:)][:)][:)] gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg og alle andre novemberjentene[:D]

I like måte [:)]

Back
Topp