Hei på dere.... :)

Milla176

Flørter med forumet
Hei hei.... [:)]

Ville bare hilse på dere alle sammen...[:)] Har termin 1 april som jeg ser flere av dere har... [:D]
Har tre barn fra før..... [:)] 2 jenter... Monique Isabella på 8 år og Mirabell Petrea 4 år og en gutt Noa Nathaniel på 2 år....  Håper alle har det bra og ikke sliter for mye med kvalme og oppkast...??????......[;)]

Heisann og velkommen hit :) Har også tre små fra før og termin 4 april :)

Gratulerer så mye [:D]

ORIGINAL: PippiLottis

Hei gratulerer og velkommen hit[:D]

Gratulerer så mye!
4. barnet - ikke dårlig [:)] Fin intro du hadde. Joda, sliter litt med kvalme her. I forrige svangerskap begynte det ikke før i uke 6 og varte bare i 14 dager. Denne gangen begynte det med en gang. Sukk...

Håper du får et flott svangerskap!

ORIGINAL: Valkyrie

Gratulerer så mye!
4. barnet - ikke dårlig [:)] Fin intro du hadde. Joda, sliter litt med kvalme her. I forrige svangerskap begynte det ikke før i uke 6 og varte bare i 14 dager. Denne gangen begynte det med en gang. Sukk...

Håper du får et flott svangerskap!

Tusend takk alle sammen.....[:)]
Sleit mye når jeg var gravid med jentene jeg og.... Var kvalm og sleit med oppkast fra start til slutt.... Ganske forferdelig egentlig... Har ikke hatt noe som helst med gutten min og ikke nå heller så da tenker jeg meg at det blir en gutt til her i huset....[:D] Håper du får det bedre snart da... [;)]

gratulere og velkommen hit:)

Back
Topp