hei på dere

mille.

Gift med forumet
hvordan går det med dere i dag?
Jeg ligger på sofaen med datan på fanget og dr.phil på tv. -og veldig forkjølet.

Men jeg koser meg, stryker litt på magen og gleder meg til det blir en stooor kul!!
Drømte at jeg kom hjem fra sykehuset med min baby i natt -men den var jo nesten 1 år...
snakket og gikk. -og da jeg skulle amme (min lille baby) sa det POPP så var brystvorten borte.... MUUULIG??
hva i alle dager kan denne drømmen tyde på da?? [&:]

frustrerende i drømmen, men vittig nå!! [:D]

Heisann!
Jeg har det bare bra i dag, vi har en nydelig sommerdag her i Haag. Men jeg må holde meg inne og lese lekser "SNUFS".
Ellers så gleder jeg meg stort til helgen, vi reiser på weekend tur til London og jeg har de siste månende spinket og spart slik at jeg kan fornye garderoben en smule [;)] Skal på Top Shop og handle mammaklær.
Kan fortelle deg at jeg drømmer så masse rart for tiden, jeg tør neste ikke tenke på det en gang, ihvertfall ikke viderefortelle det til noen. Av og til lurer jeg på om jeg ikke er riktig vel bevart [:D]

God bedring og ha en strålende dag! [:)][:)][:)]

forkjølet ja, ikke noe kjekt. Sliter også med det for tiden. Og drømmer masser av ting
som ikke helt henger på greip.

Ønsker deg god bedring[:D]

huff.. influensa er noe skit! [&:]  er enda snørrete og hoster som en gammel innrøyka mann!! [:D] og det startet for to uker siden! men det hørtes kos ut og ligge og slappe av! [:)] sitter selv på jobb og nå later jeg som om jeg arbeider hardt på dataen! hihi [:D] tror ikke gravid-drømmer betyr noe særlig! [:D] flesteparten er jo helt syke! [:D] iallefall mine! hehe du får ha god bedring!! klem

Hehe drømmen tyder nok på at du gleder deg utrolig mye til å få barn!!![:D] God bedring!

Back
Topp