Hei på dere!

EliseGH

Blir kjent med forumet
Jeg fikk en liten gutt 5 februar, han heter Sveinung og blir da et halvt år i morgen. Jeg bare lurer på om jeg kan være med her jeg? Har jo litt spørsmål innimellom... Kanskje jeg kan hjelpe til også?

I allefall, det første jeg lurer på er dette håret mitt. Jeg mister mye, og mistet en hel del ved rett etter fødsel. Når kan jeg forvente meg at det slutter å falle av i bøttevis?

Heisann og velkommen[;)]!

Her er det koselig å følge med alle mammaene som har fått i februar så håper du kommer til å like deg!

Håravfall er noe dritt! Jeg mister selv hår og det har vært ekstremt siden ca 4 mnd etter fødselen... Aner egentlig ikke når det blir bedre, men håper jo på at det ikke er så altfor lenge til... Kommer til å ende opp skalla hele gjengen[:D].

hei og velkommen til oss[:D][:D] 

håravfall jah[:'(] vet ikke når d gir seg men håper d gir seg snart...[:)] er så lei av alle hårene rundt om kring og ikke minst i sluken  dusjen[:'(] 

Selvfølgelig kan du være med her, bare koselig det!!!

Velkommen skal du være[:)][:)]

Ang. håravfall, jeg mistet ikke så mye etter fødselen, først nå har jeg begynt å røyte noe helt sinnsykt, skikkelig irriterende, [:@]

Hei hei, og velkommen til oss.[:)]
Når det gjelder håravfallet så tror jeg vi er i samme båt hele gjengen her inne. Men har i det siste begynt å se et lys i tunellen, det har begynt å bli mindre hår i dusjen når jeg vasker håret.[:)]
Men til uka går det lange håret hos frisøren[:(] har jo blitt så tynt og rart at.

Hei og velkommen hit![:D] Håper du vil trives her.
Mister også utrolig mye hår...[:o] Har alltid hatt veldig tykt hår, men ikke nå lenger. Håper det gir seg snart ellers blir sveisen litt stusselig[:D]

Velkommen skal du og Sveinung være!!!! [:)]
Og når det gjelder håret... forstår ikkje at det fortsatt er hår på hodet mitt... [:o]

Hei og velkommen![:)]

...Håret ja...blitt litt tynnere i vikene hos meg, men det har begynt å vokse ut igjen altså, hehe[:D]
...og så har jeg røyta en del, gjør det fortsatt, men på langt nær så mye som det var. Håper det snart tar en slutt! Godt jeg har mye og ta av.[;)][:D]

Hei og velkommen hit! Alle plages vi av å miste hår etter fødselen. Tror det har gitt seg en god del på meg nå[:)] Spurte frisøren om hvor lenge som var vanlig å miste. Ca 2-3 måneder sa hun.

Heia og velkommem til oss  [;)]

Prøv å spise ølgjær tabletter, det kan styrke håret og få fortgang i veksten igjen.
Eller B og E vitaminer.

Jeg har en gutt som ble født 19 feb, så vi har snart 6 mnd bursdag her også. HURRA [:D]
Artig at du ville slenge deg med oss (født i februar)

Hilsen Markus og mamma

Velkommen hit til oss! [:D][:D]

Det med håret vet jeg ikke, men det er jo veldig vanlig å miste endel hår under svangerskapet og etter. Vil anbefale deg å snakke med en frisør, som kanskje kan gi deg noen tips? Jeg vet Loreal har en veldig god shampo for de som mister mye hår, kanskje den er noe å teste ut? Lykke til hvertfall, håper det gir seg snart! [:D]

Hei og takk for varme velkomsthilsener! Jeg mistet som sagt en del rett etter fødsel og så ga det seg helt til nå. Kan ikke ha musefletter en gang,m for det er for tynt[:@] Skal prøve E og B vitaminer, og høre om det finnes en kur eller noe hos frisøren. Kanskje det har litt med varmen å gjøre også?

I allefall, ha en fortsatt fin helg alle sammen[:)]

Heisan og velkommen!!

Jeg har og mistet noe helt forferdelig med hår og ble drittlei så jeg var hos frisøren i går og klippet meg, angrer ikke et sekund!!

Her er meg for et par uker siden...

og her er jeg nå, klippet det kortere på den ene siden bak, ble ganske så kult (syntes nå jeg da, men)[;)]

Hei og velkommen hit!!! Håper du vil trives! [:D]

Jeg og drar av floker med hår, utrolig at jeg faktisk har hår igjen på hodet...!
Håper det gir seg snart...

Klem jordbæret

hei å velkommen hit. i denne skrivende stund har sønnen dit blitt ett halv år.. noe jeg vet godt da min er like gammel.. håper du vill trives her å det med håret er vel karnsje hele gjengen her "plaget" med,men har oppdaget de siste dagene at det er blitt litt bedre nå . bortsett fra den lillemannen tar tak i å lugger av da.. [:)]

Back
Topp