Hei på dere

LeNaVeronica

Andre møte med forumet
Jeg er ei jente på 22 som for ikke så lenge siden fant ut at jeg er gravid, og er selvfølgelig kjempe fornøyd med det [:)]
Jeg er ca 7 uker på vei, har termin en gang mellom 10-15 januar.
Dette blir spennende!
Ser frem til å dele det med dere [:)]

Noen fra Tromsø her kanskje?

Ha en fin dag, alle sammen!

velkommen inn hit!! her har vi det bra!!![:D]

Hei og velkommen til oss!!!
Glad for at du kommer hit og vil dele svangerskapet ditt med oss andre her.
Tror vi er ca 42 stk her inne inkl. deg nå som venter barn i januar!!!

Om du vil settes opp på terminlisten her, så send meg en PM med termindato,fødested og fødselnr.
Så skal jeg føre deg opp!

Heia og velkommen hit!![:D]

velkommen skal du være! koselig at du kommer hit til oss! :)

Hei og velkommen!

Gratulerer og velkommen hit! [:D]

Gratulerer så mye med spiren, og velkommen hit!!!!

Gratulerer og velkommen inn til oss [:D]

[:)] HEI!

Da er vi nesten likt da.........

Jeg har termin 17 januar - foreløpig da hvertfall[8|]

Heisann...ny her jeg og [:)] Har også termin mellom 10 - 15 januar (utifra Babyverden sin terminkalkulator iallefall..ikke vært til legen enda). Er 27 år, og kjempespent [;)] Bor i Trondheim, men kommer egentlig fra Telemark.

Vært hyggelig å bli kjent med folk her inne, er så mye jeg lurer og tenker på, og pappa'n har ikke akkurat svarene [;)] 

Hei. Jeg er også ny her, og det er kjempemoro å se at det er så mange som har termin i januar. Selv har jeg termin den 16.januar. Har to nydelige gutter fra før som er 8 og 10 år gamle, så dette blir att-på-klatten.[:D] I de forrige svangerskapene var jeg ikke inne på noe sånt som dette, så jeg gleder meg veldig til å kunne ha kontakt med andre som er i samme båt som meg denne gangen. Det kan jo være greit å vite at man kan gå inn her å prate med dere om ting som man lurer på.

gratulerer og velkommen hit![:D]

Back
Topp