hei på dere

babyem

Glad i forumet
en laaang stund siden jeg har vert her nå=0)alva har vert veldig mye syk siden hun ble født..men nå har de funnet ut at det er astma hun har så nå går det mye bedre med medisin..sikkert skjedd mye her inne[:)]hvor mange er det som er gravid igjen da..hehe??

Ja, deg er det lenge siden jeg har sett innpå her!!! Så slitsomt med masse sjukdom, men så bra de har funnet ut av det! Håper dere ellers har det bare bra!! Er vel kun ei innpå her som er gravid igjen foreløpig, tror jeg..[:)] neeei.. 2?? hmmm... (kunne vært 5..?[&o])

Er nok masse som har skjedd her siden du har vært borte! Bare man er av en dag så er det utrolig masse nytt, så klarer ikke helt å følge med lenger jeg heller.. (mulig fordi jeg ikke sitter her like mye som før...?)

Velkommen tilbake i allefall!!!

masse klemmer fra Leah og Hege

Hei igjen !!!! Hyggelig å se deg her inne igjen. Så bra at Alva har fått medisin som hjelper henne [:D] Det er ikke noe hyggelig med syke barn. Selv har jeg et ørebarn som har hatt ørebetendelse 4 ganger i høst, så jeg vet hvor sliten man selv blir. I tillegg er det jo skrekkelig å se barna ha det vondt [:(] 

Back
Topp