Hei på dere!

AttpåSkatt2018

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Julikulene 2020
Da ramler også jeg inn her...
Sitter på nattevakt, og testet positivt for fire timer siden. Absolutt ikke planlagt, og i følge legene ikke mulig.... men her sitter jeg da...

Med nummer fem i magen... og masse blandede følelser... nr fire var vårt første felles barn, og han ble til ved ivf. Det ble også hans barn fra tidligere. Vi prøvde lenge på minstemann før vi ba om hjelp. Og fikk da beskjeden om at vi aldri ville kunne få til en hjemmelaget spire. Samme beskjed som mannen har fått fra div leger i tjue år. Vi er med andre ord godt voksne også...

Men det har vi jammen fått til gitt! Vi som var ferdige for godt! fem barn burde jo holde, vennene syns vi var gale som gikk for nummer fem....

Aner ikke hva vi skal gjøre nå... har jo ikke fått fortalt det til mannen enda heller, han sover, men måtte bare lufte det litt for noen, passe ufokusert i natt

Siste svangerskap var tungt, med masse blødninger, som i uke 34+1, etter styrtfødsel av 11 minutters varighet, viste seg å være placentaløsning... så litt skummelt er det å gå på et svangerskap til.

Men foreløpig henger jeg litt her hvertfall, med termin 11/7
 
Det lurer jeg litt på og:confused004 jeg drar rett fra jobb til tannlegen etterpå, og da er han på jobb for lengst når jeg kommer hjem....o_O
 
Huske på å si det til tannlegen ikke om jeg vet om det er viktig så tidlig men.. Og gratulerer så masse ☺️ velkommen til oss ☺️
 
Gratulerer så mye! Og velkommen hit :)
 
Gratulerer, og velkommen skal du være.
Da jeg ikke selv har vært i situasjonen du beskriver, kan jeg bare tenkte meg hvordan dette må føles for deg. Skjønner godt at du har blandede følelser i hvert fall! :smiley-angelic003
 
Da ramler også jeg inn her...
Sitter på nattevakt, og testet positivt for fire timer siden. Absolutt ikke planlagt, og i følge legene ikke mulig.... men her sitter jeg da...

Med nummer fem i magen... og masse blandede følelser... nr fire var vårt første felles barn, og han ble til ved ivf. Det ble også hans barn fra tidligere. Vi prøvde lenge på minstemann før vi ba om hjelp. Og fikk da beskjeden om at vi aldri ville kunne få til en hjemmelaget spire. Samme beskjed som mannen har fått fra div leger i tjue år. Vi er med andre ord godt voksne også...

Men det har vi jammen fått til gitt! Vi som var ferdige for godt! fem barn burde jo holde, vennene syns vi var gale som gikk for nummer fem....

Aner ikke hva vi skal gjøre nå... har jo ikke fått fortalt det til mannen enda heller, han sover, men måtte bare lufte det litt for noen, passe ufokusert i natt

Siste svangerskap var tungt, med masse blødninger, som i uke 34+1, etter styrtfødsel av 11 minutters varighet, viste seg å være placentaløsning... så litt skummelt er det å gå på et svangerskap til.

Men foreløpig henger jeg litt her hvertfall, med termin 11/7
Wow, for en overraskelse!! Gratulerer så mye :Heartred :D


jeg hadde også placentaløsning med forrige, så er spent på oppfølging denne gangen.
 
Gratulerer og velkommen hit :) Kan tenke meg det er mange blandede følelser ja! Er selv uventet gravid da jeg egentlig ikke kan bli gravid på egenhånd, og har to prøverørsbarn fra tidligere :D
 
Gratulerer og velkommen! :) Så hyggelig at dere fikk til på egen hånd, men som de andre over her sier så forstår jeg godt at du har blandende følelser. Dette er min første så vi er i litt forskjellige situasjoner kan du si :rolleyes:

Ønsker deg masse lykke til :)
 
Wow, for en overraskelse!! Gratulerer så mye :Heartred :D


jeg hadde også placentaløsning med forrige, så er spent på oppfølging denne gangen.
Må vel rett på blodfortynnende nå... men forventer å bli tatt på alvor om det oppstår blødninger denne gangen... sist ble det bare bagatellisert hele veien....:(
 
Gratulerer ❤ og håper du slipper unna med komplikasjoner denne gang ❤

Min mor hadde også placentaløsning, men det gikk supert i de 2 neste svangerskapene:happy:
 
Endte med at mannen måtte bli hjemme med syk minstemann i dag, så jeg bare overrakte testen da jeg kom hjem... han lo og lo og lo... og ler enda....:joyful: vi trenger nok noen dager på å la dette synke inn gitt....
 
Back
Topp