Hei på dere:)

MammaC*

Elsker forumet
Heisann[:D]
Vi hører til her vi! Tenkte ikke på det før idag gitt[&:][:)]Rotet meg helt boort i generell hele tiden, men ihvertfall jeg har prøvd meg her på BV en gang før. Men hadde ikke helt interessen da nei.... Men nå syns jeg det er ganske morsomt[:D]

Håper vi er velkommne her hos dere (?)[:D]

Klem fra Oss

Hei og velkommen hit! Alltid hyggelig med flere mennesker.. Dessverre er vi ikke så aktive som vi en gang var, men det er da noen innom her nå og da.. Håper du vil trives her! [:)]

Takk for det[:D]

Åh, godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke er så aktiv lenger.  hva skal vi gjøre med det da folkens?? Hihi. bare vent til det blir høst og vinter og surt og kaldt nå. Da lusker vell alle inn til dataskjermen igjen. Kanskje. [:D] Har ikke rukket å bli noe mer enn nytt medlem heller jeg da. Mjihihi.  

Åhja, forresten, velkommen *Christina*!! [:)][:)] 
Du får komme å dra oss igang!
Å, egentlig, hvor er det blitt av ukas bilde konken egentli? Har vi liksom bare slutta med det?? [:D]
Nei, nå bruker jeg tråden din til alt mulig annet her, *christina*. [8D]

hei hei og velkommen!!! bare koselig at flere kommer inn her.

ORIGINAL: Mællis`n

Åh, godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke er så aktiv lenger.  hva skal vi gjøre med det da folkens?? Hihi. bare vent til det blir høst og vinter og surt og kaldt nå. Da lusker vell alle inn til dataskjermen igjen. Kanskje. [:D] Har ikke rukket å bli noe mer enn nytt medlem heller jeg da. Mjihihi.  

Åhja, forresten, velkommen *Christina*!! [:)][:)] 
Du får komme å dra oss igang!
Å, egentlig, hvor er det blitt av ukas bilde konken egentli? Har vi liksom bare slutta med det?? [:D]
Nei, nå bruker jeg tråden din til alt mulig annet her, *christina*. [8D]

hehe, helt i orden du[:D] Skal prøve så godt jeg kan[;)]

Hei og velkommen til oss..

Nydelig gutt du har =)

velkommen... altid kjekt at folk blir med

Velkommen skal du være [:D]

Takk, jenter[:D][:D]

Back
Topp