Hei på dere! :)

Gratulerer så mye! [emoji173]
Vi selv har slitt i 1 år pga pcos, men det er jo ingen ting i forhold til hva dere har gått igjennom! Heier på dere [emoji173][emoji4]

Gratulerer så mye! [emoji173]
Vi selv har slitt i 1 år pga pcos, men det er jo ingen ting i forhold til hva dere har gått igjennom! Heier på dere [emoji173][emoji4]

1 år er lenge nok, og den gangen jeg var der var jeg nok mer oppgitt over hele greia enn jeg har vært senere. Man finner verktøy for å holde motet oppe når det tar lang tid, for det er ikke noe alternativ å være trist hele tiden ;)

Gratulerer masse til dere også!
Skal bli spennende å følge deg på ferden :D

Virkelig gratulerer, og håper virkelig alle spirene her inne får tid til å gro seg store og friske! :-)

Oi, tør jeg dette da? :nailbiting:

Jeg er 4+1 i dag etter en meget lang kamp; 4,5 år totalt med prøving; utallige hormonstimuleringer, 1 SA, 4 kjemiske, 1 IVF med 3 etterfølgende fryseforsøk....

... og her sitter jeg gravid via naturmetoden!! :wideyed:

Jeg er naturlig nok litt redd, men mest glad, og denne gangen har jeg bestemt meg for å slappe av å nyte dette mirakelet [emoji92][emoji111]

Slenger med bilde av dagens test, den er en av maaaange :hilarious:

IMG_1646.jpg

Måtte bare snoke litt bakover i forumet, for å se hvordan tiden har gått. Tenk at dette gikk så fint som det gikk for deg, også på naturmetoden!
Hver dag går og jeg føler meg heldig, men tenker ikke over «HVOR» heldig jeg er, siden jeg bare ble gravid første pp etter prevensjonslutt. Så ser jeg dette innlegget og tenker på hvor utrolig spesielt dette er, for hver og en av oss på hver vår måte <3

Måtte bare snoke litt bakover i forumet, for å se hvordan tiden har gått. Tenk at dette gikk så fint som det gikk for deg, også på naturmetoden!
Hver dag går og jeg føler meg heldig, men tenker ikke over «HVOR» heldig jeg er, siden jeg bare ble gravid første pp etter prevensjonslutt. Så ser jeg dette innlegget og tenker på hvor utrolig spesielt dette er, for hver og en av oss på hver vår måte <3

Ja, tenk hvor vanvittig heldige vi er som får oppleve dette mirakelet ❤️

Back
Topp