Hei på dere! :)

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Oi, tør jeg dette da? :nailbiting:

Jeg er 4+1 i dag etter en meget lang kamp; 4,5 år totalt med prøving; utallige hormonstimuleringer, 1 SA, 4 kjemiske, 1 IVF med 3 etterfølgende fryseforsøk....

... og her sitter jeg gravid via naturmetoden!! :wideyed:

Jeg er naturlig nok litt redd, men mest glad, og denne gangen har jeg bestemt meg for å slappe av å nyte dette mirakelet ✨

Slenger med bilde av dagens test, den er en av maaaange :hilarious:

IMG_1646.jpg

ojoj, for en vei dere har lagt bak dere <3 gratulerer så mye med fin og tydelig positiv test, også på den helt naturlige måten og allting? hurra hurra, håper denne spiren sitter godt fast hos deg <3

Gratulerer! Ekstra kjekt når du/dere virkelig har jobbet for det også! Gleder meg til å holde følge med deg i månedene fremover

ojoj, for en vei dere har lagt bak dere <3 gratulerer så mye med fin og tydelig positiv test, også på den helt naturlige måten og allting? hurra hurra, håper denne spiren sitter godt fast hos deg <3
Gratulerer! Ekstra kjekt når du/dere virkelig har jobbet for det også! Gleder meg til å holde følge med deg i månedene fremover

Gratulerer til dere også!
Dette kom som et sjokk ja! Hyggeligste sjokket på leeenge :joyful:

Gleder meg til å bli rund sammen med dere!

Oi, tør jeg dette da? :nailbiting:

Jeg er 4+1 i dag etter en meget lang kamp; 4,5 år totalt med prøving; utallige hormonstimuleringer, 1 SA, 4 kjemiske, 1 IVF med 3 etterfølgende fryseforsøk....

... og her sitter jeg gravid via naturmetoden!! :wideyed:

Jeg er naturlig nok litt redd, men mest glad, og denne gangen har jeg bestemt meg for å slappe av å nyte dette mirakelet [emoji92][emoji111]

Slenger med bilde av dagens test, den er en av maaaange :hilarious:

IMG_1646.jpg

Så hyggelig og så fortjent Avocado[emoji5][emoji5] gratulerer så masse[emoji173]️[emoji173]️

Skjønner hva du mener med maaange tester, har tatt 20 stk selv jeg[emoji23][emoji23]

Så hyggelig og så fortjent Avocado[emoji5][emoji5] gratulerer så masse[emoji173]️[emoji173]️

Skjønner hva du mener med maaange tester, har tatt 20 stk selv jeg[emoji23][emoji23]

Takk Imn86!! :D Og like så!
Veldig gøy at dere endelig fikk blastoklaff ❤️

(Og btw, fint at vi er flere fra assistert her inne ;))

Takk Imn86!! :D Og like så!
Veldig gøy at dere endelig fikk blastoklaff [emoji173]️

(Og btw, fint at vi er flere fra assistert her inne ;))

Tusen takk, er veldig morsomt og ganske skummelt på samme tid! Er jo såpass tidlig ennå![emoji51] men kan jo ikke gjøre annet enn å bare håpe at spiren har fått godt feste og holder seg i magerommet[emoji173]️

Veldig fint at vi er fler fra assistert[emoji6][emoji6]

Gratulerer så mye og velkommen hit [emoji173]️[emoji4][emoji173]️

Gratulerer [emoji322][emoji322]

Gratulerer så mye! Fantastisk å høre om langtidprøvere som endelig blir gravide :) Heier sånn på deg og spiren!

Gratulerer så mye! Fantastisk å høre om langtidprøvere som endelig blir gravide :) Heier sånn på deg og spiren!

Tusen takk ✨❤️

Masse gratulerer og velkommen inn til oss [emoji173]️ Har fulgt deg litt i dagboka di, artig å se at du tar turen innom. [emoji1405]

Masse gratulerer og velkommen inn til oss [emoji173]️ Har fulgt deg litt i dagboka di, artig å se at du tar turen innom. [emoji1405]

Takk takk ❤️

Back
Topp