Hei på dere!

BareMona

Glad i forumet
Endelig viste testen Gravid1-2!

Jeg tok en grytidlig i dag og hadde forventet at det stod ikke gravid, så jeg skvatt noe veldig! Ble så glad!

Vi har prøvd i over 3år, en graviditet utenfor tidligere, så det her jo vært mange negative tester på veien...

Men YES! Har vondt i kjeven av å smile så mye :)
Haha det var visst ikke omgangssyken tidligere denne uken!❤️

Termin utifra siste mens er 07.10.16

Jeg tok en grytidlig i dag og hadde forventet at det stod ikke gravid, så jeg skvatt noe veldig! Ble så glad!

Vi har prøvd i over 3år, en graviditet utenfor tidligere, så det her jo vært mange negative tester på veien...

Kor bra, gratulerer så masse <3 Dokker har prøva like lenge som mæ da. Og her e det endelig en spire i magen me termin 02.10 <3 Gleda mæ no sykt. Blir spennanes og følg dæ her <3

Tusen takk! Masse gratulerer til deg også❤️ nå har vi vært flinke! Hehe

Har du vært gravid tidligere?

Her hadde vi en utenfor livmoren for tre år siden, den gangen ble jeg gravid på 1. pp. Har ikke vært like lett etterpå, så jeg må ringe gynekologen til mandag og be henne avlyse den henvisninger til operasjon grunnet tette eggledere * så fornøyd med det!

Blir spennende å følge med på deg også! Vi for krysse fingrene for at vi blir større og større fremover! X

Gratulerer ;-)

Gratulere så mye. Blir kjempe spennende fremover :-D

Takk, det samme til dere jenter!

Veldig spent! Driver å planlegger hvordan jeg skal fortelle det til tvillingsøsteren min nå. Så er bare å droppe mascaraen før jeg drar dit hvertfall *sippesøstre

Gratulerer med spire:-)

Back
Topp