Hei på dere:)

Sprelline

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Gratulerer til alle med små spirer som kommer i september:) Jeg ville bare presentere meg siden jeg nå har flyttet fra prøver- til terminforum. Vi venter nå barn nr. 2, og det klaffet på 1. pp denne gangen også:)

ImageUploadedByBV Forum1451139612.877243.jpg
Her er testen min fra igår:) Termin har jeg regnet til å være 4. september. Gleder meg så til tiden fremover<3
 
Gratulerer til alle med små spirer som kommer i september:) Jeg ville bare presentere meg siden jeg nå har flyttet fra prøver- til terminforum. Vi venter nå barn nr. 2, og det klaffet på 1. pp denne gangen også:)

Vis vedlegget 152674
Her er testen min fra igår:) Termin har jeg regnet til å være 4. september. Gleder meg så til tiden fremover

Gratulerer så mye! Blir kjekt å følge deg :) !! Min termin blir ca 9 september! Testen min fra i dag kommer med. Kos deg masse med graviditeten! ImageUploadedByBV Forum1451139844.104645.jpg
 
Gratulerer til alle med små spirer som kommer i september:) Jeg ville bare presentere meg siden jeg nå har flyttet fra prøver- til terminforum. Vi venter nå barn nr. 2, og det klaffet på 1. pp denne gangen også:)

Vis vedlegget 152674
Her er testen min fra igår:) Termin har jeg regnet til å være 4. september. Gleder meg så til tiden fremover<3

Gratulerer så masse med spiren :) Ser vi har samme beregnet termindato :)
 
Back
Topp