Hei på dere

smurfemamma91

Flørter med forumet
Hei alle sammen!
Tenkte jeg skulle stikke innom her, tror jeg er kommet til rett sted! (Litt usikker på om beregningen ble rett!)

Vel, pr dags dato vet jeg ikke om jeg er gravid, men tegn og følelsen jeg har mistenker det.
Jeg har ikke fått tatt test enda, men venter på de i posten, og forhåpentligvis kommer de i morgen! :)

Jeg har hele tiden gått på p-piller, siden jeg fikk vårt første barn i 2013, og for fire uker siden/ fem, så skulle jeg begynne på en ny runde etter mensen, og da var jeg gått tom.. Og treg som jeg var, så kom jeg meg ikke på apoteket for å hente nye før det var gått nesten en uke. Like etter at jeg begynte på de igjen, så måtte vi jo kose oss litt.. Var vel litt korttenkte, siden man burde bruke annen prevensjon i tillegg når man har glemt, eller hatt opphold.. vel, ja, dere skjønner sikkert!
Uansett.. Planen er jo å prøve på nummer to, bare ikke helt enda.. Men kan se ut som at h*n kommer litt tidligere enn planen. Velkommen uansett :D

Jeg hadde/har IKM i går eller i dag. Hatt masse mensmurringer, strekk i lysken, og rar følelse "der nede", i ei uke or so.. Uvel til tider, trøtt, litt kløende bryster.... Ja, og ingen tegn til mensen. Så vidt jeg kunne se en aaaanelse lyserosa på papiret tidligere i dag, og når jeg i tillegg har mensmurringer, så var jeg bombesikker på at mensen var på tur. Kjent ut som at den har kommet, at det har rent litt flere ganger i dag.. Men nei.. Litt melkeaktig utflod også..
Så dette her er jaggu spennende! Har aldri opplevd det med lyserosa greier før, som regel når jeg får mensen, så kommer den med en gang, uten forvarsel, og da starter også murringene.. Så dette her er mystefistisk...

Jeg har lett blitt gravid tidligere, så jeg blir ikke akkurat sjokkert om jeg er det nå også!

Noen av dere med slike tegn som er gravide? :)
 
Jeg hadde "menssmerter" i en uke nå og negative tester, så var sikker på at mensen var rett rundt hjørnet. Var nok andre murringer, for jeg satt plutselig med positiv test.

Blir spennende å se da :)
 
Ja, er veldig spennende dette her! Håpa egentlig de testene kom i posten i dag, meeen, må nok vente til i mårra eller onsdag.. Tror kanskje jeg må innom butikken i mårra tidlig, bare for å kjøpe en test om mensen ikke kommer plutselig! :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Spennende :D det hadde jo vært veldig kjekt om lillebrøster kom pittelitt før planen ;)
 
Back
Topp