Hei på dere :)

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Hei.

Jeg titter inn her.. Har sneket litt, og ikke helt turt å flytte inn her før. For å si litt om meg selv så bor jeg i Os sør for Bergen, er gift og har ei tulle på 2 år og 3 mnd. Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder.

Vi har også denne gangen som sist hatt assistert befruktning, og lyktes nå på første forsøk med fryseforsøk.. Jeg har termin 18 februar 2015. Slitt endel med blødninger tom uke 10, men nå ser det ut som det har roet seg helt. Skal på min andre ul på tirsdag, noe jeg ser frem til etter alle blødningene.

Jeg har lyst til å prøve å være aktiv her inne, men ser hverdagen tar på og da går siste lille rest av energi til jenta vår.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Gratulerer så mye med spiren din :D Så godt og høre at blødningene dine har roet seg :) Er godt å komme seg på ul og se at den lille har det fint :)

♡ Februar 2015 ♡

Gratulerer og velkommen :) Godt at blødningene har roet seg nå! Jeg opplevde det mye forrige gang. Jeg har også blitt gravid med assistert befruktning. Første forsøk :D

Gratulerer så mye :) Jeg har å hatt ass bef :) full klaff på Første ferskforsøk (søskenforsøk).

Gratulerer, vært gjennom endel ivf runder vi også men denne skatten ble hjemmelaget helt uventet ☺ gleder meg til å bli kjent med deg :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse :D og velkommen :) kjekt at vi bare blir fler og fler her inne :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen! :)

Gratulerer med spire på første forsøk :) Velkommen! :)

-iPhone appen-

Gratulerer så masse og velkommen!

Fra mobil.

Velkommen
Er og gravid ved assistert befruktning. Er min nr 3, min manns første.
Har heldigvis eldre barn i hus så jeg får bra med avlastning når jeg går rundt og er konstant kvalm og trøtt :-)

Velkommen hit! Blødninger er no dritt, håper alt går bra! Krysser fingre og tær!

Hei.

Jeg titter inn her.. Har sneket litt, og ikke helt turt å flytte inn her før. For å si litt om meg selv så bor jeg i Os sør for Bergen, er gift og har ei tulle på 2 år og 3 mnd. Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder.

Vi har også denne gangen som sist hatt assistert befruktning, og lyktes nå på første forsøk med fryseforsøk.. Jeg har termin 18 februar 2015. Slitt endel med blødninger tom uke 10, men nå ser det ut som det har roet seg helt. Skal på min andre ul på tirsdag, noe jeg ser frem til etter alle blødningene.

Jeg har lyst til å prøve å være aktiv her inne, men ser hverdagen tar på og da går siste lille rest av energi til jenta vår.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
Gratulera so mykje! Og velkommen inn her t oss :) veldig kjekt med nye folk! Og so flott at det klaffa for dåke med ass. befruktning for andre gang :D masse lykke til på ul, det går nok heilt fint!:)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Da var ul unnagjort og alt fint med mini, men jeg har mest sannsynlig svangerskapsdiabetes :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Da var ul unnagjort og alt fint med mini, men jeg har mest sannsynlig svangerskapsdiabetes :(

Sent from my iPhone using BV Forum
Oi da :/ jaja vi er flere her som ei i risiko for å få det. Så vi skal hjeloe og stønne hverandre gjennom d :) viktigste er jo at du får diagnosen, og tilrettelegger så går d jo bra ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp