Hei på dere :)

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Jeg fant ut i går at jeg er gravid, er helt uvirkelig enda for det gikk så mye fortere denne gangen enn sist :)
Er veldig usikker på om jeg skal være her eller i april, for hvis jeg regner med de syklusene jeg har hatt de mnd vi har prøvd, har jeg termin 28 mars, men bruker jeg 28 dagers syklus som kanskje er mer vanlig, blir termin 1 april :p
Så litt usikker her hehe :D

Velkommen skal du være uansett :)

Velkommen og gratulerer :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Gratulerer :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye :))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen :) Men ble dessverre kort glede på meg denne gangen. Begynte å blø masse i ettermiddag, var mørkerødt blod med litt klumper i (beklager detaljer) Og jeg ligger med sterke menssmerter. Så regner med jeg har en tidlig sa eller kjemisk graviditet :(
Skal ta en ny test til uka, regner med den er blitt negativ da.
Men det går bra med meg, ettersom det var så tidlig og vi har jo bare prøvd i 4 mnd,
Masse lykke til alle mars mammaer, synd jeg ikke fikk muligheten til å bli kjent med dere :)

Tusen takk alle sammen :) Men ble dessverre kort glede på meg denne gangen. Begynte å blø masse i ettermiddag, var mørkerødt blod med litt klumper i (beklager detaljer) Og jeg ligger med sterke menssmerter. Så regner med jeg har en tidlig sa eller kjemisk graviditet :(
Men det går bra med meg, ettersom det var så tidlig og vi har jo bare prøvd i 4 mnd,
Masse lykke til alle mars mammaer, synd jeg ikke fikk muligheten til å bli kjent med dere :)

Lykke til uansett!!

Å, det var trist. Masse lykke til videre. Satser på at det klaffer raskt igjen!

Uff det var synd, lykke til i neste pp:)

♡02.03.2015♡

Back
Topp