Hei på dere!

silke

Gift med forumet
Tusen takk for alle de fine gratulasjonene.

Har vært noen lange døgn, men nå går jeg å legger meg i min seng [:D] Endelig.... Skal komme med en utdypende fødselshistorie, en som ikke egner seg for sarte sjeler....... der ord som [:@][:@][:@][:@][:@][:o][:'(][8|][&o][&o][&o] hyppig blir brugt.

Gratulerer!!![:D] kan tenke meg at det er deilig å legge seg i sin egen seng igjen ja[;)] kos deg masse videre![:)]

Hei.tenker det var godt å komme hjem.godt at alt er over nå da[:)]Gratulerer så mye[:)]blir spennendes å høre hvordan det gikk.Tenk så godt å ligge i sin egen seng[:)]går det bra med nurket og deg?[:)]

gratulerer med prinsessa di[:D] kos dere masse i tiden fremover[:D][:D]

Velkommen hjem igjen silkemor[:)] Skal lese den historien din etter jeg har fått selv (som forhåpentligvis blir veldig snart) *klem*

Ååhhh!!! Silkemor, så godt å høre fra deg! Nå har vi tenkt mye på deg altså! Gratulerer fra langt inne i hjerterota mi med lille prinsessa deres! Tenker det er godt å ligge i egen seng! Nå får du ha en deilig søvn og lulle litt med barna, så gleder jeg meg til å høre resten. Fortelle hvordan hun ser ut[:D]

Heihei Silke! [:)][:)]

Gratulerer igjen!! Godt å se deg tilbake igjen. Må vise oss bilde av jenta og da etter hvert!

Klem

Gratulerer så mye med jenta!![:D]

Velkommen hjem igjen og gratulerer så mye med den lille prinsessa di [:D]

Gratulere så masse. Det var vel kjekt å komme hjem, ja.

heja[:D]
grattis igjen med lille snuppa[:D]

Velkommen tilbake, også håper jeg at du har det fint og får koset dere.

Gratulerer igjen silke, kan tenke meg det er godt å komme hjem i sin egen seng, kos deg masse[:)]

Gratulerer så mye Silke!! Godt at fødselen er over nå da og du endelig er hjemme igjen! Håper du fikk deg en god natt søvn!

[:D] Gratulerer så masse!

Gleder meg til å høre hvordan det var for deg....tross [&o][&o][>:][X(][:'(][:o][&o][>:][&:]

Lykke til videre!!!

Velkommen hjem med prinsessa da[:)] Spent på å høre om fødselen din..... Håper dere koser dere kjempemasse[:D]

Ja, dette tok sin tid, så jeg kan tenke meg at du har en historie å fortelle.... så lenge til min egen fødsel, så jeg leser den gjerne!

I alle fall godt at det er over nå, og at du er hjemme igjen med frøkna di!!

gratulerer kjempe masse med go jenten[:)] deilig og ha kommet hjem igjen ja[:)]

Back
Topp