Hei på dere :)

Bébbe

Elsker forumet
Jeg trår forsiktig inn her, og håper at jeg slipper å melde meg ut igjen ;)

Jeg er..ja for øyeblikket vet jeg ikke helt hvor langt jeg er på vei, men 5-7 uker kanskje..? Siste mens 13 juli ihvertfall :)

Har ei lita jente født i september 2012, så det blir to tette her. Hun tar mye av tida mi, så vet ikke hvor mye jeg klarer å være aktiv her hele tiden, men skal gjøre mitt beste :)

Er aktiv på september 2012 også, og det er veldig kjekt å kunne følge andre i samme situasjon, så gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen! :-)

Gratulerer så masse med to tette :) Og velkommen inn hit :)

Gratulerer :)

gratulerer, og velkommen hit! :)

Gratulerer! :)

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Gratulerer så mye :)

Grattis og velkommen ! :D

Gratulerer :-)

Jeg trår forsiktig inn her, og håper at jeg slipper å melde meg ut igjen ;)

Jeg er..ja for øyeblikket vet jeg ikke helt hvor langt jeg er på vei, men 5-7 uker kanskje..? Siste mens 13 juli ihvertfall :)

Har ei lita jente født i september 2012, så det blir to tette her. Hun tar mye av tida mi, så vet ikke hvor mye jeg klarer å være aktiv her hele tiden, men skal gjøre mitt beste :)

Er aktiv på september 2012 også, og det er veldig kjekt å kunne følge andre i samme situasjon, så gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen! :-)
Jeg var også medlem i september 12 fordi jeg hadde termin helt i slutten av august, men jeg fødte den 15. så jeg har holdt meg hos august. Syns også det til tider er litt mye drama på fb gruppa til september:p Gratulerer og velkommen hit:) jeg hadde forresten siste mens 02.07, har 30 dagers syklus og er 7+2 i dag;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Gratulerer :-)

Jeg var også medlem i september 12 fordi jeg hadde termin helt i slutten av august, men jeg fødte den 15. så jeg har holdt meg hos august. Syns også det til tider er litt mye drama på fb gruppa til september:p Gratulerer og velkommen hit:) jeg hadde forresten siste mens 02.07, har 30 dagers syklus og er 7+2 i dag;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Så artig at vi får to barn så nært hverandre :) jeg er ikke på fb gruppa til september gjengen. Tror ikke de som er igjen på bv er med der, så noe drama vet jeg ikke noe om, men i så tilfelle er jeg glad vi slipper drama på bv :-)

Du ligger ca 1,5 uke foran meg du da :) jeg venter på innkallelse til tidlg ul, så da blir det spennende å se om jeg har rett denne gangen. Sist gang var jeg ei uke lengre på vei enn jeg trodde.

Back
Topp