Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det! Var litt bekymra de siste dagene, for da var det veeeldig rolig. Men i går kveld ble det plutselig fest der inneMorro å kjenne at det godt med aktivitet i magen ja!![]()
Vi har termin på samme dagMeldte meg inn selv i går
Er 27 år og venter også mitt første barn.
Termin er satt til 12.11.2013.
Morro å kjenne at det godt med aktivitet i magen ja!![]()
Ja, det er det! Var litt bekymra de siste dagene, for da var det veeeldig rolig. Men i går kveld ble det plutselig fest der inne![]()
Jeg bor i ØstfoldGratulerer og velkommen hitHar selv termin 2 dager etter deg, og venter på mitt 3
hvor er du fra?
![]()
Ja, det finnes en forklaring for stortsett alt - heldigvisJa det kan gå litt opp og ned. Er godt å ha en bok eller to hvor du kan lese at stort sett alt som bekymrer deg har en forklaring og er normalt! Har blitt veldig glad i ordet normalt de siste mnd![]()
Den største feilen man kan gjøre er jo å google etter symptomer og slikt...Like måte!Gratulerervi har termin på samme dag, gøy!!
![]()

Hei alle sammen!
Jeg bor i ØstfoldEnn du da?
Ja, det finnes en forklaring for stortsett alt - heldigvisDen største feilen man kan gjøre er jo å google etter symptomer og slikt...
Det er lurt! Jeg må rett og slett bli flinkere med å skrive det opp når jeg lurer på noe. Hver gang jeg er hos lege eller jordmor har jeg glemt alle spørsmålene jeg hadde...Er det noe jeg lurer på ellers så har jeg en herlig jordmor som jeg går til en gang i mnd![]()
Det er lurt! Jeg må rett og slett bli flinkere med å skrive det opp når jeg lurer på noe. Hver gang jeg er hos lege eller jordmor har jeg glemt alle spørsmålene jeg hadde...
Kan du anbefale noen bøker?