Hei på dere!

Embla35

Gift med forumet
Hei alle sammen!
Nå har jeg endelig fått meldt meg inn i babyverden!

Jeg er 33 år gammel og venter mitt første barn. Har termin 08.11.2013 :binkybaby
De siste to dagene har det vært full fart i magen :dance008

Meldte meg inn selv i går ;)
Er 27 år og venter også mitt første barn.
Termin er satt til 12.11.2013.
Morro å kjenne at det godt med aktivitet i magen ja! :)

Morro å kjenne at det godt med aktivitet i magen ja! :)
Ja, det er det! Var litt bekymra de siste dagene, for da var det veeeldig rolig. Men i går kveld ble det plutselig fest der inne :biggrin

Hei på deg :)
Koselig med å bli kjent med deg :)

Storebror født 08.06.12 ❤
Lillebror venter vi på 06.11.13❤

Gratulerer og velkommen hit :) Har selv termin 2 dager etter deg, og venter på mitt 3:) hvor er du fra?:)

Ja, det er det! Var litt bekymra de siste dagene, for da var det veeeldig rolig. Men i går kveld ble det plutselig fest der inne :biggrin

Ja det kan gå litt opp og ned. Er godt å ha en bok eller to hvor du kan lese at stort sett alt som bekymrer deg har en forklaring og er normalt! Har blitt veldig glad i ordet normalt de siste mnd ;)

Hei alle sammen!

Gratulerer og velkommen hit :) Har selv termin 2 dager etter deg, og venter på mitt 3:) hvor er du fra?:)
Jeg bor i Østfold :) Enn du da?

Ja det kan gå litt opp og ned. Er godt å ha en bok eller to hvor du kan lese at stort sett alt som bekymrer deg har en forklaring og er normalt! Har blitt veldig glad i ordet normalt de siste mnd ;)
Ja, det finnes en forklaring for stortsett alt - heldigvis :smiley-ashamed005 Den største feilen man kan gjøre er jo å google etter symptomer og slikt...

velkommen skal dere være:)

Gratulerer :) vi har termin på samme dag, gøy!! :)
Like måte!
Vi får jo se om vi alle klarer å føde den 8. da :biggrin Var det ikke 6-8% som føder på antatt dato?! :happy112

velkommen hit begge to :D

Takk til alle!
Det var veldig koselig at så mange hilser på!

Hei alle sammen!

Jeg bor i Østfold :) Enn du da?

Ja, det finnes en forklaring for stortsett alt - heldigvis :smiley-ashamed005 Den største feilen man kan gjøre er jo å google etter symptomer og slikt...

Huff ja! Har holdt meg unna det ;) Holder meg til bøker og babyverden, og laaaangt unna fødselshistorier på nettet. Er det noe jeg lurer på ellers så har jeg en herlig jordmor som jeg går til en gang i mnd :)

Er det noe jeg lurer på ellers så har jeg en herlig jordmor som jeg går til en gang i mnd :)
Det er lurt! Jeg må rett og slett bli flinkere med å skrive det opp når jeg lurer på noe. Hver gang jeg er hos lege eller jordmor har jeg glemt alle spørsmålene jeg hadde...
Kan du anbefale noen bøker?

Det er lurt! Jeg må rett og slett bli flinkere med å skrive det opp når jeg lurer på noe. Hver gang jeg er hos lege eller jordmor har jeg glemt alle spørsmålene jeg hadde...
Kan du anbefale noen bøker?

Jeg har lest de to bøkene jeg har fått fra lege og jordmor. Den fra babyverden og den fra libero (Gravid for første gang). Har også "Barn i magen fra A til Å" :)

Back
Topp