Hei på dere

mammaspire

Flørter med forumet
Håper ikke jeg spammer dere totalt nå. For det er ikke meningen. Var aktiv her inne før mini ble født, og så datt det ut pga at han trengte oppmerksomhet og kos. Håper jeg er velkommen inn igjen til dere. Jeg er ikke noe troll på noen måtte. Bare henger litt for mye på pc'en når jeg kjeder meg alene hjemme en fredagskveld. (Mini sovnet rundt kl 19, og kommer til å sove til rundt kl 7.30 regner jeg med)
 
Velkommen!! Er helt topp at flere vil være her med oss:)
 
Hjertelig velkommen tilbake :) Vi er helt klare for å få inn flere å skravle med :) Skjønner godt hvordan det er med småttiser som trenger oppmerksomhet ;)
 
Absolutt! Bare hyggelig :) Hadde du annet nick før eller, siden det står andre møte med forumet? Ikke for å være "trollete", bare lurer :)
 
Bare hyggelig at flere vil være med :)
 
Hadde samme nicket. Men tror alle min tidligere innlegg er blitt slettet når det nye forumet kom. For jeg kan ikke finne dem igjen. Takk for velkomsten. Gleder meg til jeg har nok innlegg til å kunne være med i den lukede gruppen også. Har så lyst til å kunne spørre dere om ting som jeg ikke vil legge ut her på det åpne forumet ;)
 
Fant igjen et innlegg med bilde av meg selv og mannen under bildepresentasjonen av oktobermammaene
 
Og om vi begynner å lette gjennom "Viktisgste tråder for oktobermammaene" så står jeg innskevet på noen av dem :) For eksempel står jeg med termin 29.okt, og skal føde på Haukeland. Men forstår ikke den med Andre møte med forumet jeg heller.

(Alt for å skaffe meg innlegg nå. Hihi) :rolleyes:
 
Mammaspire: når jeg trykker på navnet ditt så står du at du har 106 innlegg, man trenger vel bare 50 innlegg til å bli godkjent til den hemmlige gruppa? Har du "søkt" deg inn?
 
Jeg ser også det ja. Søkte om tilgang i går, men moderator fikk feilmelding på meg når hun skulle godkjenne. Får vel søke igjen. Kanskje hun fikk feilmelding pga at jeg ikke hadde vært aktiv de siste 30 dagene.
 
Inne nå. Men må jo bare skravle på her ute også slik at jeg får forbli med dere :p
Så at du var inne rett etter at jeg hadde skrevet den siste kommentaren.
Men vi må jo holde aktiviteten oppe her ute også, slik at det kanskje kommer enda flere koselige damer til etterhvert ;)
 
Back
Topp