Hei på dere

Lykke4

Andre møte med forumet
Jeg er gravid med tvillingjenter. Termin 25 Mai,men satser på at de kommer før den tid, begynner å bli tungt allerede:) Fra før av har vi en gutt på 7,5år og ei jente på 5 år.
Jeg er hjemme nå,har fått svangerskapspenger,men jobber til vanlig på en småbarnsavdeling i barnehage.

Hei på deg også :)

Så spennende!

Jeg er også gravid med tvillinger og har termin 17.mai :) Vi har en gutt fra før som nå er 2 1/2 år. Jobber ikke jeg heller lenger og som deg kjenner jeg at det er veldig tungt. Satser på at mine kommer rundt månedsskiftet april/mai, da skal jeg si meg fornøyd.

Er det eneggede eller toeggede du har?
Jeg har toeggede, en jente og en gutt :)

Vi får nok eneggede jenter,men vet jo aldri da. Vi gleder oss veldig,men det er innemellom skrekkblandet/fryd.Gleder oss til å bli kjent med dem og alle "tvillingopplevelsene",et hus med masse liv,og 4 unger å være glad i,men gruer oss litt til nattevåk med to,fritidsaktiviteter med alle 4 etterhvert og hektiske hverdager...Selv om vi har to fra før og er ganske erfarene så blir dette helt nytt..

Velkommen hit! :-) Det er nok en fordel at de andre barna er såpass store, for da kan de også hjelpe til litt. Det går nok bra, men forstår godt den skrekkblandet fryd følelsen, den kommer over meg av og til også og her er det bare 1 til. :-)

Back
Topp