Hei på dere :)

Skogsfrua

Forelsket i forumet
Jeg er ny i aprilforumet. Jeg har igrunn lenge vært inne å snoket her innimellom, men aldri skrevet noe. Så tenkte jeg kunne presentere meg selv:
Jente på 23 år og vært gift med min kjære i 3 1/2 år. Jeg har en bonusdatter på 11 år, som bor her annenhver uke, og en liten gutt, Daniel, på 1 1/2 år. Vi bor på et lite småbruk i det ene huset og svigerfar og svigerbestemor i det andre.
Jeg studerer for å bli lærer på tredje året og har akkurat tatt juleferie og nyter det <3
Min egen termin er 25. april (på bursdagen til Daniel), men har blitt flyttet en dag fram til 24. april. Det er litt morsomt. For bonusdatteren min har bursdag 23. april :)

Svangerskapet så langt har vært mye tøffere enn det forrige. Hatt blødninger i uke 8 og 10, men alt var bra! Spydd siden uke 4, ble bedre etter uke 16, men spyr nå og da enda. (Gjorde det sist også) Men akkurat det å spy bryr jeg meg ikke så mye om, men det er slitsomt når det er på det verste. Nå har bekkenløsningen meldt sin ankomst, men merker den er bedre allerede etter jeg har fått ferie! Det tok veldig på å sitte 10-15 timer om dagen å lese på en stol :P

Skal bli koselig å bli kjent med dere jenter og dele gleder og bekymringer :)

Hei. Velkommen hit! :-)

Velkommen til apriljentene :-D
Håper du vil trives her :-)

hei og velkommen til oss, jeg er ikke så aktiv selv her inne, men det jeg har fått med meg så er det en herlig gjeng med damer her:)

Heeeeei velkommen til oss

Velkommen til oss! Høres slitsomt ut med eksamenstid som gravid. Greit at du er ferdig med semesteret nå og kan nyte juleferien :)

Nate skrev:
Velkommen til oss! Høres slitsomt ut med eksamenstid som gravid. Greit at du er ferdig med semesteret nå og kan nyte juleferien :)

:D

Hei og velkommen til oss!

Velkommen hit

velkommen hit=)

Hei,hei:-)Vekommen hit:-)

Back
Topp