Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Kan oppdatere litt først [:)] Vi har kjøpt oss hus, og har derfor ikke har internett siden 1.juli.... Så nå var det godt å komme seg litt på nett igjen! Jeg har begynt på skolen igjen, og det er utrolig godt å komme seg litt ut, men kjempetrist å være borte fra Snuppa så lenge. [:(] Snuppa er blitt kjempeflink å stå, hun går etter bordet, og slipper seg litt innimellom. [:)] Hun roper Mamma kjempemasse, og sier tutta og suss [:D][:D][:D]
Og over til litt klaging..... Etter at jeg begynte på skolen har jeg vært totalt uinteressant for gubben..
I dag har jeg leid film, for at vi skulle kose oss litt. Men gubben er mer interessert i å se cops og charterfeber! Åh, jeg kunne ønske han kunne gi meg litt oppmerksomhet, at han kunne kose litt med meg i stedet for å bare være sur! Nå sitter han på tvstua og ser på tv, og jeg sitter i stua å furter. [:@][:'(]
Og over til litt klaging..... Etter at jeg begynte på skolen har jeg vært totalt uinteressant for gubben..
I dag har jeg leid film, for at vi skulle kose oss litt. Men gubben er mer interessert i å se cops og charterfeber! Åh, jeg kunne ønske han kunne gi meg litt oppmerksomhet, at han kunne kose litt med meg i stedet for å bare være sur! Nå sitter han på tvstua og ser på tv, og jeg sitter i stua å furter. [:@][:'(]