Hei på dere!

Lillemo

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Kan oppdatere litt først [:)] Vi har kjøpt oss hus, og har derfor ikke har internett siden 1.juli.... Så nå var det godt å komme seg litt på nett igjen! Jeg har begynt på skolen igjen, og det er utrolig godt å komme seg litt ut, men kjempetrist å være borte fra Snuppa så lenge. [:(] Snuppa er blitt kjempeflink å stå, hun går etter bordet, og slipper seg litt innimellom. [:)] Hun roper Mamma kjempemasse, og sier tutta og suss [:D][:D][:D]

Og over til litt klaging..... Etter at jeg begynte på skolen har jeg vært totalt uinteressant for gubben..

I dag har jeg leid film, for at vi skulle kose oss litt. Men gubben er mer interessert i å se cops og charterfeber! Åh, jeg kunne ønske han kunne gi meg litt oppmerksomhet, at han kunne kose litt med meg i stedet for å bare være sur! Nå sitter han på tvstua og ser på tv, og jeg sitter i stua å furter. [:@][:'(]

Grattis med nyt hus, og velkommen tilbake hit[;)]
Sure mannfolk er noko drit[&:][:'(]

Heihei! [:D]
Gratulerer med hus!

Så flink jenta di er! Tidlig ute med språket da! [:-][:)]

(Kanskje gubben din er redd for å bli tatt for barneråv siden han nå er sammen med ei skolejente? [:-] Sorry.. dårlig humor [8D] Men teit av gubben! [>:])

Ha en fin kveld!

Hei[:D]
Kjipt at det er sånn da. Er han hjemme om dagen? Kanskje han blir litt sånn i transe av det? Eller at mange tanker tårner seg opp? Eller kanskje det er fryktelig slitsomt å være hjemmepappa?

ORIGINAL: Isilra

Heihei! [:D]
Gratulerer med hus!

Så flink jenta di er! Tidlig ute med språket da! [:-][:)]

(Kanskje gubben din er redd for å bli tatt for barneråv siden han nå er sammen med ei skolejente? [:-] Sorry.. dårlig humor [8D] Men teit av gubben! [>:])

Ha en fin kveld!

Hehe, gubben er 24, og jeg 20 [8D]

Ja Snuppa er superflink, her er det full fart døgnet rundt

Nå skal jeg gå inn å sette på filmen, den filmen skal han se enten han vil eller ikke [8D]

Hei på deg! Håper han skjerper seg snart [:)]

ORIGINAL: @dnim

Grattis med nyt hus, og velkommen tilbake hit[;)]
Sure mannfolk er noko drit[&:][:'(]

Sign!

Gubben her sitter bare på pc'n 24/7 han[:'(]

Gratulerer med nytt hus!! [:D]
Håper dere får sett filmen nå da, ikke noe kjekt med sure mannfolk nei[:o]

Det viser seg at han var sur for at jeg ikke gadd å se Cops sammen med han! [8D] Tullegubben var lei seg for at jeg ikke har hatt tid til han de siste dagene [:)]

heisann. velkommen tilbake [:)] har selv vert lenge uten pc så det var godt å komme inn her igjen [:)] så bra at det ikke var verre enn det, ikke alltid lett å vite hva som er gale når man ikke forteller hverandre hva det er [:)] gratulerer så mye med nytt hus [:)]

ORIGINAL: Puskinella

Det viser seg at han var sur for at jeg ikke gadd å se Cops sammen med han! [8D] Tullegubben var lei seg for at jeg ikke har hatt tid til han de siste dagene [:)]

Er ofte enkle løsninger[;)] Håper dere hadde en koselig kveld i går! Og velkommen tilbake, lurte på hvor du var hen[:)]

Gratulerer med nytt hus [:)] Kjempelink snuppe du har!!

Sure mannfolk er ikke kuuult.. [:'(]

Back
Topp