Hei på dere!

KineHelene

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Hei på dere. Jeg får vel presentere meg selv..
Er ny her og er en jente på snart 25 år og har lenge ønsket meg barn.
Da jeg er alene så har jeg ikke hatt store mulighetene til å få det.. Ikke ønsker jeg og dra på fylla med en vilt fremmed.
Så etter en lang vurderings tid så har jeg bestemt at jeg skal ned til CFC i midten av august for første forsøk..
Det blir spennde og veldig rart. hehe men gleder meg masse også..
Så er det jo bare og krysse fingre for at det går!!1

Velkommen hit, og lykke til[:)]

Håper det klaffer fort for deg[:D]

Velkommen skal du vaere

ORIGINAL: KineHelene

Hei på dere. Jeg får vel presentere meg selv..
Er ny her og er en jente på snart 25 år og har lenge ønsket meg barn.
Da jeg er alene så har jeg ikke hatt store mulighetene til å få det.. Ikke ønsker jeg og dra på fylla med en vilt fremmed.
Så etter en lang vurderings tid så har jeg bestemt at jeg skal ned til CFC i midten av august for første forsøk..
Det blir spennde og veldig rart. hehe men gleder meg masse også..
Så er det jo bare og krysse fingre for at det går!!1

velkommen og lykke til [:D] hva er CFC??

Hei og velkommen![:)]

Spør som desse andre, kva er CFC?[8|][:)] Og du må ha lykke til med forsøk, er tøff som gjer dette åleine!!
Håpar det klaffar på første forsøk![:D] Lykke til!!

Så spennende!! Håper du får det du ønsker deg mest i verden, og at du blir tatt godt i mot på alle hold med denne tøffe avgjørelsen[:)][:)]

velkommen velkommer[:D][:D][:D]

CFC - Chopenhagen Fertility Center.. Et lege drevet fertiliti senter i danmark.
Der er det leger og sånt. Kan man gå over til IVF hvis vanlig inisminering ikke funker.
På Storken får man ikke det. For det er Jordmor drevet!

Ja det blir spennende.. Skal ned rundt den 17 august.

Tusen Takk allesammen. Skal til gyn i morgen tidlig og tenkte og sende de en Mail når jeg har vært der.
Så er det bare og vente på neste EL.. Synes det er litt skremmende også da!! Selve vente tiden frem og etter kommer til å være ganske nærvepirrende.

Back
Topp