Hjerteknøtt
Forelsket i forumet
Oisann, det var noen blåmerker det
Nei har noen små, men ikke i nærheten av det der, har aldri hatt lett for å få blåmerker heller, men får vel mer etterhvert
Hmm, ja legen min sendte inn en søknad, men har ikke fått noen respons på den enda, uff er mye penger man må ut med om man ikke får det på blå resept, men godt p se at det har fått i orden for deg
Ja jeg håper det ordner seg, går liksom ikke å tenker så mye på det egentlig, men plutselig når jeg leser om en fødsel så kan jeg plutselig få skikkelig frykt følelse
Jeg var jo ikke redd i det hele tatt før jeg fødte først gang
Kanskje det er litt genetisk ja, jeg har alltid fått blåmerker sykt lett [emoji28]Menmen Er verdt det!
Legen min sendte også søknad, men var refusjonssøknad til HELFO og ikke blå resept søknad. Håper det ordner seg for deg også! Blir utrolig dyrt, ja! Synes sykehuset kan ta noe av oppfølgingen på deg, slik de gjør på meg. Er mye lettere å deale med de der enn fastlegen, synes jeg.
Naturlig å være mer redd når man har opplevd at ting er mer vondt enn fryktet. Men heldigvis er annengangsfødsler ofte bedre [emoji173]️[emoji173]️