Hei på deg Egget=)

*Laila*

Forumet er livet
Hvordan står det til med deg i dag da?Jeg er litt spent jeg om du har fått tanta på besøk el om du venter spent enda?[;)]Bare noen dager til testing nå..........
 
Hei

Kjedelig, tror tanta er på tur, spotting. [:@]Klarte ikke dy meg og tok en test i dag! Selvfølgelig negativ.[:@] Jaja bedre lykke neste gang. Men siden tanta enda ikke er kommet skikkelig går jeg enda med et ørlite håp, dumt hva, enda jeg egentlig vet at det ikke er det.[&o].
Men får bare stå på videre[8D]
 
Neste gang jeg har EL er typen bortreist[:@] Så nå blir det kanskje ikke mere prøving før september
 
Det var synd Egget=(Men godt du ikke mister motet[;)]Det tror jeg er litt viktig i denne prøvinga,for man kan bli litt deprimert til tider,når man har såååååå lyst på et lite nurk[8D]Jeg er i samme båt jeg så...går å venter og prøver....Men vi får stå på videre Egget[:D]
 
Jeg hadde faktisk spotting i fem dager for to perioder siden. Fikk aldri mensen skikkelig... ble ikke gravid heller da!

Men har hatt mensen ordentlig en gang etter det, så nå håper jeg at syklusen min er i rute igjen. Ville bare informere om spottingen...

Lykke til!
 
Back
Topp