Hei *oppdatert*

namba

Forumet er livet
Tenkte bare jeg skal oppdatere dere litt (så godt jeg kan). Jeg er hjemme en tur på permisjon nå. Jeg har fortsatt ikke sovet så bra tross høye doser medisiner, men jeg har sovet bedre i det minste. Det har vært litt godt å være på sykehuset, borte fra alt ansvar og bare kunne tenke på meg selv, men jeg er fortsatt helt vrak.

Pga. svineinfluensaen så er det kun mannen som får lov til å besøke meg på føden/barsel. Det har vært vondt for Frida at jeg har vært borte, og det er ikke så greit når vi ikke aner hvor lenge jeg blir værende borte heller. Jeg synes det er så trist at hun ikke får besøke lillesøsteren sin på sykehuset når hun omsider kommer.

I morgen skal jeg endelig undersøkes og hvis jeg er moden (og det er kapasitet til det) så settes jeg i gang da. Faren er bare det at det er så fullt der for tiden. Jeg er avhengig av enerom fordi jeg er så utslitt og det er bortimot umulig å få. De ligger tre på tomannsrom der oppe og barselhotellet er også fullt. Det er derfor jeg er hjemme på perm faktisk, for de har ikke plass til meg på enerom lenger. vi fikk vite om det i går så Frida er hos svigers for at jeg ikke skal få helt sammenbrudd og bare gråte av utmattelse i tilfelle det blir fødsel i morgen. Jeg tør ikke tro at jeg blir i gangsatt i morgen, men jeg håper det så inderlig.

Heisann.
Det var koselig å høre fra deg, du har vært savnet.
Vi krysser fingrer for at du snart er 2 barnsmamma.
Tenker masse på deg.

Huff skjønner godt det må være sårt at Frida ikke får komme på besøk på sykehuset.

Send deg en stor klem

Åh, det må være fantastisk å være hjemme. Vet godt hvordan det er å ikke få besøk når man ligger på sykehus - Johanna hadde jo lov å besøke, men det ble alt for langt å reise til Ålesund, ogi Volda oppdaget vi fort at hun taklet det så dårlig at det var bedre at hun ikke besøkte meg.

Håper du får settes igang i morgen nå da, så ikke ventetiden blir lenger enn nødvendig. Uansett er det ikke lenge igjen til du har Maja i armene dine!!

Håper du blir satt i gang i morra. Krysser fingrene for deg. Skjønner at det er vanskelig å være borte fra Frida. SEnder deg trøsteklemmer

Tenker MYE på deg namba!!!! Håper at ventetiden snart tar slutt!! Jeg unner deg å fungere som et menneske, som mor og hustru!

Mange klemmer fra AC

Huff, visste ikke at du hadde det så ille[&o] Håper inderlig at du kan bli igangsatt i morgen - krysser alt jeg har for at du snart er 2-barnsmamma[:)] Kjempeklem!

jeg er helt klar til å sladdre, så nå krysser jeg fingrene for at de får kapasitet til å sette deg igang snart!! Du fortjener å være ferdig snart etter å ha hatt så mange plager!

jeg tenker utrolig mye på deg namba!! krysser alt som krysses kan for at du blir satt i gang i morgem, og at du snart har maja i armene dine.. sender deg en kjempeklem og håper det snart er over for din del.. [:)]

Godt å høre fra deg. Hold ut. Du er snart i mål nu.

Ååh.. Namba.. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si.. Annet enn at jeg heier masse på deg, og nå er du snart ferdig!
Håper du blir satt i gang i morgen!! Tenker masse på deg om dagene..

Kjenner det smerter meg å lese dette, namba [:(] Det må vere forferdelig det du går gjennom akkuratt no, og eg håpar virkelig at dei set deg i gang i dag, så du kan få vere deg sjølv igjen! Dette er ikkje til å holde ut lenger for deg. Vil du skal vite at eg syns du er utruleg sterk og tøff!

Ønsker deg masse lykke til! Og kryssar alt som kryssast kan for at det går din veg i dag [:)] Stor klem!

Det er overfullt på føden, så de sendte meg hjem igjen med ordene

Vi ringer deg...

[:(] Det er så vondt når de først gir meg håp for så å ta det fra meg igjen.[:(]

*klemmepå*

Sender verdens største klem til deg..!

Vil bare sende deg masse mot namba!!!

Det er uansett ikke lenge igjen!!!!

Tenker på deg og sender MANGE klemmer!!

ORIGINAL: ..H..

så godt og høre fra deg namba[:D] har tenkt masse på deg. hvil deg alt du kan og samle alle kreftene du klare, for nå ser du mållinja i allefall[:D] masse lykke til, og snart er lillesøster i armene dine[:)]

Huff det hørtes virkelig ikke bra ut! Jeg krysser fingrene for at du snart får telefon om at du kan settes igang!

Back
Topp