Tenkte bare jeg skal oppdatere dere litt (så godt jeg kan). Jeg er hjemme en tur på permisjon nå. Jeg har fortsatt ikke sovet så bra tross høye doser medisiner, men jeg har sovet bedre i det minste. Det har vært litt godt å være på sykehuset, borte fra alt ansvar og bare kunne tenke på meg selv, men jeg er fortsatt helt vrak.
Pga. svineinfluensaen så er det kun mannen som får lov til å besøke meg på føden/barsel. Det har vært vondt for Frida at jeg har vært borte, og det er ikke så greit når vi ikke aner hvor lenge jeg blir værende borte heller. Jeg synes det er så trist at hun ikke får besøke lillesøsteren sin på sykehuset når hun omsider kommer.
I morgen skal jeg endelig undersøkes og hvis jeg er moden (og det er kapasitet til det) så settes jeg i gang da. Faren er bare det at det er så fullt der for tiden. Jeg er avhengig av enerom fordi jeg er så utslitt og det er bortimot umulig å få. De ligger tre på tomannsrom der oppe og barselhotellet er også fullt. Det er derfor jeg er hjemme på perm faktisk, for de har ikke plass til meg på enerom lenger. vi fikk vite om det i går så Frida er hos svigers for at jeg ikke skal få helt sammenbrudd og bare gråte av utmattelse i tilfelle det blir fødsel i morgen. Jeg tør ikke tro at jeg blir i gangsatt i morgen, men jeg håper det så inderlig.
Pga. svineinfluensaen så er det kun mannen som får lov til å besøke meg på føden/barsel. Det har vært vondt for Frida at jeg har vært borte, og det er ikke så greit når vi ikke aner hvor lenge jeg blir værende borte heller. Jeg synes det er så trist at hun ikke får besøke lillesøsteren sin på sykehuset når hun omsider kommer.
I morgen skal jeg endelig undersøkes og hvis jeg er moden (og det er kapasitet til det) så settes jeg i gang da. Faren er bare det at det er så fullt der for tiden. Jeg er avhengig av enerom fordi jeg er så utslitt og det er bortimot umulig å få. De ligger tre på tomannsrom der oppe og barselhotellet er også fullt. Det er derfor jeg er hjemme på perm faktisk, for de har ikke plass til meg på enerom lenger. vi fikk vite om det i går så Frida er hos svigers for at jeg ikke skal få helt sammenbrudd og bare gråte av utmattelse i tilfelle det blir fødsel i morgen. Jeg tør ikke tro at jeg blir i gangsatt i morgen, men jeg håper det så inderlig.
