Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det plass til ei til her inne hos dere oktoberdamer da?
Er litt redd for å juble for høyt enda... Er jo veldig tidlig. IKM er egentlig ikke før neste uke en gang :-/
Hvor mange DPO er du?
Det er det jeg ikke vet.. Er på dag 21 i syklus. Hadde el-slim tirsdag og onsdag forige uke, men verken testet eller tempet for å finne EL.
Har hatt syklus fra 23-29 dager, så ikke usannsynlig at EL har vært tidlig...
Ja.....etter app'en min så er ikke IKM før 8/2, men da har den beregnet 27 dagers syklus. Dette er da snitt av foregående sykluser. Siden jeg ikke temper eller tester for EL, er det ikke så lett å vite
I og med at du har korte sykluser også så ville jeg tatt dette som reelt. Velkommen!
Nå må du få deg en graviditetsticker
Takk
Som sagt tidligere så hopper jeg ikke i taket enda. Har to clearblue tester liggende som jeg tenkte å teste ut i helgen
Hvis det er disse med kryss så er det svært negative tilbakemeldinger på disse! Da ville jeg heller gått for den digitale Men jeg skjønner deg.. hadde litt samme følelsen selv da jeg testet på CD25.. men da var jeg 11dpo - og testene ble jo bare sterkere
Lykke til!
Jeg testet med samme test du har her med mellommann, og den var like svak som din. Var da ca 3 uker på vei. Så du er nok gravid Gratulerer