Hei oktoberdamer....test tyding :-)

Er det plass til ei til her inne hos dere oktoberdamer da? :)
Er litt redd for å juble for høyt enda... Er jo veldig tidlig. IKM er egentlig ikke før neste uke en gang :-/
 
Sier bare gratulerer jeg :) ser streken godt jeg hvertfall :)
 
Det er det jeg ikke vet.. Er på dag 21 i syklus. Hadde el-slim tirsdag og onsdag forige uke, men verken testet eller tempet for å finne EL.
Har hatt syklus fra 23-29 dager, så ikke usannsynlig at EL har vært tidlig...

Det høres ut som om EL har vært tidlig.. ;) Når er IKM da? :)
 
Ja.....etter app'en min så er ikke IKM før 8/2, men da har den beregnet 27 dagers syklus. Dette er da snitt av foregående sykluser. Siden jeg ikke temper eller tester for EL, er det ikke så lett å vite :p
 
Ja.....etter app'en min så er ikke IKM før 8/2, men da har den beregnet 27 dagers syklus. Dette er da snitt av foregående sykluser. Siden jeg ikke temper eller tester for EL, er det ikke så lett å vite :p

I og med at du har korte sykluser også så ville jeg tatt dette som reelt. Velkommen!
Nå må du få deg en graviditetsticker ;)
 
Takk :)
Som sagt tidligere så hopper jeg ikke i taket enda. Har to clearblue tester liggende som jeg tenkte å teste ut i helgen :p

Hvis det er disse med kryss så er det svært negative tilbakemeldinger på disse! Da ville jeg heller gått for den digitale ;) Men jeg skjønner deg.. hadde litt samme følelsen selv da jeg testet på CD25.. men da var jeg 11dpo - og testene ble jo bare sterkere ;)

Lykke til! :)
 
Hvis det er disse med kryss så er det svært negative tilbakemeldinger på disse! Da ville jeg heller gått for den digitale ;) Men jeg skjønner deg.. hadde litt samme følelsen selv da jeg testet på CD25.. men da var jeg 11dpo - og testene ble jo bare sterkere ;)

Lykke til! :)

Ja det er de med kryss. Får teste de først :) tenkte jeg skulle vente til søndag med å teste på nytt, men det skal holde hardt :p
 
gratulerer så mye :)
 
Drister meg til et takk :) og håper jeg får være her inne med dere ;)
 
Jeg testet med samme test du har her med mellommann, og den var like svak som din. Var da ca 3 uker på vei. Så du er nok gravid :) Gratulerer :)
 
Jeg testet med samme test du har her med mellommann, og den var like svak som din. Var da ca 3 uker på vei. Så du er nok gravid :) Gratulerer :)

Litt godt å høre at det et flere som har testet positivt så tidlig. Ikke spør hvorfor jeg testet så tidlig, men fikk det liksom bare for meg at jeg burde :p
 
Sier gratulerer! jeg hadde sånne tester i starten jeg også og nå sitter jeg med en liten spire i magen :smiley-bounce013
 
Back
Topp