Hei og velkommen!

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hei. 
Jeg er moderator 7 og gruppeansvarlig på terminforum Desember 2012

 
Først vil jeg ønske dere alle velkommen og gratulere med mirakelet i magen J
 
Som gruppeansvarlig er det min jobb å legge til rette for dere her inne, og hjelpe til med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere dere måtte ha om for eksempel topptråder, sletting av tråder etc.
 
Vi ønsker å ha et godt forum her på Babyverden hvor vi tar vare på medlemmene våre. Derfor har vi utarbeidet forumregler som vi ber alle sette seg inn i. Her står det blant annet at reklame for kommersiell virksomhet, spamming, linking til Facebok-sider eller andre forum ikke er lov. 

Vi ber om at dere overholder reglene og tar kontakt med forumansvarlig eller kundeservice hvis dere har spørsmål knyttet til dette.
 
Lykke til videre, vi håper dere vil kose dere på Babyverdens forum!

Vennlig hilsen 
Moderator 7    


 
Hei. Jeg vil gjerne ha noen tickere(?). De søte som viser hvor lenge det er igjen som alle har nederst på innleggene sine i allefall. Jeg er ny, så jeg aner ikke hvordan man får til det. Kan du hjelpe meg? :)
 


Rayne skrev:
Hei. Jeg vil gjerne ha noen tickere(?). De søte som viser hvor lenge det er igjen som alle har nederst på innleggene sine i allefall. Jeg er ny, så jeg aner ikke hvordan man får til det. Kan du hjelpe meg? :)


du kan trykke på de andre sine, så kommer du inn på siden hvor du lager en selv:)
 
Hei på deg :)

Jeg klurer på hvorfor det endrer seg på den personlige siden min hver dag.
Jeg lagrer meg som gravid og så viser den det resten av dagen.
Men når jeg logger inn neste dag igjen så viser den at jeg er prøver igjen.
Litt irriterende igrunn.
Ihvertfall når jeg logger inn fra mob. og det er mer tundvindt å få endret.. :-/
 
Hei jenter! :) Håper dere har hatt en fin påske!

Beklager at jeg har vært fraværende her. Har ikke hatt vakt tidligere i påska, kombinert med påsketur har jeg ikke vært her og sjekket. Ser du har fått ticker Rayne - supert :) Ang din side super-prøver skal jeg ta tak i dette!
 
:)
 
Er noen år si jeg var her inne og har helt glemt hvordan vi legger inn bilder.
Noen som kan hjelpe meg litt 
 


Linni skrev:
Er noen år si jeg var her inne og har helt glemt hvordan vi legger inn bilder.
Noen som kan hjelpe meg litt 


Hei. "image manager" finner du i verktøylinja i dette vinduet - bildet med fjellet. Derfra kan du laste opp bilder fra dataen din :) 
 
Hej.

Vil bare lige se om min ticker virker...
 
Fikk posta en tråd to ganger. Kan du slette den ene?

'Henger her hos dere jeg'

Takk for hjelpen!
 
Takk for det:)
 
Hei! Ser du har fått svar i begge trådene, så hadde ikke hjerte til å bestemme hvem av de som evt skal bort! haha.. ;) Skal jeg la de stå og se om de dør ut eller hvem av de vil du jeg skal fjerne?

CasiopeiA skrev:
Fikk posta en tråd to ganger. Kan du slette den ene?

'Henger her hos dere jeg'

Takk for hjelpen!


 
Heihei :)

Jeg blingsa litt og posta en tråd under "bilder". Den kan du egentlig bare slette hvis du har mulighet... hehe :p
 
testing testing, har jeg gjort det riktig med ticker tro?:)
 
Moderator 7 : hvorfor står jeg som nytt medlem? har vært medlem i 3 år. :-)

Og, kan man endre nick? Mvh meg :-)
 


Karina23 skrev:
Moderator 7 : hvorfor står jeg som nytt medlem? har vært medlem i 3 år. :-)

Og, kan man endre nick? Mvh meg :-)


Hei du! grunnen til at du står som nytt medlem er at du ikke har nok posta nok innlegg, det går ikke på hvor lenge du har vært medlem :) Husker ikke hvor mange du trenger for å rykke videre i farta :)

Hvis du går inn på "min side" skal du kunne endre nick der :) 
 
Hvordan i alle dager får man Tickeren på siden? jeg får laget den, men skjønner ikke hva jeg skal gjøre videre.. sikkert lett viss man kan det, men er ny på dette.... :)
 
hmm, får bare opp adressa når jeg legger det til
 
Back
Topp